اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنگ سرشماری نفوس و مسکن در گلستان به صدا درآمد

خبرگزاری فارس: زنگ سرشماری نفوس و مسکن در گلستان به صدا درآمد.

زنگ سرشماری نفوس و مسکن در گلستان به صدا درآمد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، زنگ سرشماری نفوس و مسکن امروز با حضور مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری گلستان، فرماندار شهرستان گرگان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از مسئولان شهرستانی در دبیرستان واثقی شهرستان گرگان با شعار ایران را می‎شماریم تا ایران را بسازیم به صدا درآمد. 
فرماندار شهرستان گرگان در این مراسم ابراز داشت: برنامه‎ریزی در زندگی ما نقش بسیار مهمی دارد و لازمه آن داشتن اطلاعات و آمار صحیح است.
جعفر گرزین با بیان اینکه شهرستان گرگان یکی از شهرهای استثنایی کشور محسوب می‎شود، خاطرنشان کرد: جمعیت گرگان بعد از استان شدن به میزان دو برابر افزایش یافت که این کار باید آسیب‎شناسی شود تا فرصت‎ها به دست آید تا برای آینده برنامه‎ریزی شود.
وی تصریح کرد: ایران از کشور پیشرفته در حال توسعه است که باید برنامه‎ریزی را سرلوحه کار خویش قرار دهند به طوری که این برنامه ریزی‎ها در کشورهای غربی بعد از رنسانس جدی گرفته شد، اما در کشورهای آسیایی و آفریقایی خیلی جدی گرفته نشده و کشوری مانند افغانستان که حدود 12 سال در اشغال آمریکایی‎ها است نتوانسته تصویر روشنی از وضعیت جمعیت را به نمایش بگذارد.
فرماندار شهرستان گرگان یادآور شد: در کشور ما اولین سرشماری 144 سال قبل، زمانی که ناصرالدین شاه 20 سال از حاکمیتش را پشت سر گذاشته بود انجام شد.
گفتنی است؛ در پایان این مراسم به دانش آموزان برتر در زمینه روزنامه دیواری، نقاشی، مقالات با موضوعیت سرشماری جوایزی از سوی فرمانداری گرگان اهدا شد. 
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول