اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

صبح امروز صورت گرفت؛

بازدید فرماندار پاکدشت از ستاد سرشماری نفوس و مسکن

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پاکدشت با حضور در کانون شهدای این شهرستان از ستاد سرشماری نفوس و مسکن پاکدشت بازدید کرد.

بازدید فرماندار پاکدشت از ستاد سرشماری نفوس و مسکن
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز قربانعلی مقبلی با حضور در کانون شهدای پاکدشت ضمن بازدید از محل ستاد اجرایی سرشماری نفوس و مسکن شهرستان پاکدشت از روند اجرای امور در ستاد، با بازبین‌ها و آمارگیران و کارشناسان سرشماری به گفت‌و‌گو نشست.
فرماندار شهرستان پاکدشت در حاشیه این بازدید در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت:  طرح ملی سرشماری عمومی نفوس و مسکن در هشتمین روز از اجرا، بدون هیچ م
شکلی و به خوبی در شهرستان پاکدشت در حال انجام است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: بر اساس بازدیدها و بررسی‌های به عمل آمده از سطح شهرستان پاکدشت، سرشماری  با روند مطلوب و دقت و سرعت بالایی در شهرها و روستاهای شهرستان در حال اجراست.
مقبلی در ادامه با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری در ارتباط با سرشماری عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند به مردم عزیز «توصیه می‌کنم به سؤالات آمارگیران پاسخ‌های صحیح و دقیق بدهند تا دولت با اتکاء به آن بتواند برنامه‌ریزی بهتری انجام دهد و اولویت‌ها را در مسائل مختلف کشور رعایت کند.» و همچنین تاکید فرمودند « پایه برنامه‌ریزی‌های کشور، آمار است که با سرشماری به دست می‌آید. هرچه سرشماری دقیق تر و صحیح تر باشد، برنامه‌ها صحیح‌تر و درست‌تر خواهد بود، بنابراین مردم در امر سرشماری کمک کنند.»
فرماندار شهرستان پاکدشت تاکید کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری سرشماری نفوس و مسکن تا کنون با دقت بالایی صورت گرفته است و امیدواریم تا پایان نیز بتوانیم وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم.
وی با بیان اینکه آمار یکی از عوامل مهم برنامه ریزی در سطح کلان کشور بوده و هر چقدر آمار دقیق‌تر باشد، برنامه ریزی نیز دقیق‌تر می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی برای هر کشوری فقط با داشتن آمار دقیق میسر می شود و اگر بخواهیم کشور از نظر برنامه ریزی و اجرای فعالیت‌های خود موفق شود باید همه با مأموران سرشماری همکاری کنیم. همکاری شهروندان در ارائه آمار دقیق، منجر به تصمیم گیری و اجرای مطلوب طرح‌ها می‌شود.
فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به اینکه ابزار جمع آوری اطلاعات برای هر کشور سرشماری عمومی نفوس و مسکن است، عنوان کرد: از اثرات مهم این سرشماری می‌توان به برنامه ریزی برای آینده کشور و شناخت مسئولان از وضعیت تعداد جمعیت، دانش آموز، دانشجو، ‌شاغل، بیکار اشاره کرد.
مقبلی تصریح کرد: اجرای این سرشماری یکی دیگر از افتخارات دولت دهم است که امیدواریم با تلاش شما آمارگیران و همچنین مشارکت مردم به بهترین شکل اجرایی شود.
در پایان این بازدید فرماندار پاکدشت خدمات انجام شده و امکانات تجهیز شده در ستاد را بسیار خوب توصیف کرد و از زحمات همکاران ستاد سرشماری تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول