اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گنبدکاووس خبر داد:

همکاری خوب گنبدی‎ها در سرشماری نفوس و مسکن

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: عزم عمومی برای همکاری با ماموران سرشماری نفوس و مسکن در گنبدکاووس بسیار خوب است.

همکاری خوب گنبدی‎ها در سرشماری نفوس و مسکن
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدرعلی احمدی بعد از ظهر امروز در بازدید از ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: سرشماری نفوس و مسکن برای به دست‌آوردن آمار دقیق و روز آمد کردن اطلاعات خانوار در کشور است تا بر اساس آخرین  اطلاعات آماری برنامه‌ریزی توسعه کشور شکل دقیق و بهتری پیدا کند و مطابق با واقعیت باشد.
وی تصریح کرد: نزدیک به 350 نفر عملیات میدانی سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان گنبدکاووس را اجرا می‌کنند.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: همه دستگاه‎های اداری و فرمانداری شهرستان در تدارک و تمهید هر چه بهتر انجام کار  سرشماری هستند.
رئیس ستاد سرشماری شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: تاکنون همکاری مردم شهرستان با ماموران سرشماری بسیار عالی، با انگیزه و بدون مشکل اجرایی صورت گرفته است.
احمدی خطاب به مردم شهرستان گنبدکاووس گفت: انتظار ما از مردم شریف شهرستان این است که تا پایان سرشماری همکاری خود را برای انجام دقیق کار ماموران ادامه دهند.
فرمانداری شهرستان گنبدکاووس از مردم شهرستان که با همکاری در ارائه دقیق آمار خانوار با ماموران همکاری می‌کنند سپاسگذاری کرد.
وی با بیان اینکه نتایج سرشماری مبنای برنامه‌های جدید برای توسعه کشور قلمداد می‌شود اظهار امیدواری کرد: سرشماری سال 1390 در سطح مطلوب برگزار شود .
احمدی همچنین اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن در کشور را اقدامی بزرگ برای برقراری عدالت در جامعه دانست و گفت: با انجام سرشماری حداقل برای پنج سال زمینه علمی برنامه‌ریزی کشور فراهم می‌شود.
وی اظهارکرد: مسئولان ذیربط با در اختیار داشتن اطلاعات صحیح آماری، مقدمات اجرای قسط و عدل در جامعه را فراهم کرده و موجب توزیع منابع بیت‌المال در میان همه مردم به صورت عادلانه می‌شوند.
فرمانداری شهرستان گنبدکاووس از مردم خواست با مشارکت فعالانه در این طرح و ارائه اطلاعات لازم به ماموران سرشماری، زمینه دستیابی به آمار و اطلاعات دقیق و صحیح را برای مسئولان فراهم کنند.
احمدی نقش آمار و اطلاعات را در حوزه برنامه‌ریزی کشور محوری دانست و گفت: این آمارها برای بهبود وضعیت و برنامه‎ریزی در بخش‌های مختلف استفاده می‌شود.
رئیس ستاد سرشماری شهرستان گنبدکاووس گفت: تعداد عوامل اجرایی در سرشماری سال 1390 شهرستان گنبدکاووس 196 آمارگیر، 57 کارشناس، 49 بازبین ،14کارشناس بازبین و 14نفر مسئول فنی، دو نفر معاون فنی و یک نفر معاون اجرایی است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول