اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توقف ماهان مقابل گیتی پسند؛

صبای قم در یک قدمی صدرنشین

خبرگزاری فارس: صبای قم در صورت کسب برتری مقابل ارژن فارس در هفته نهم، ضمن کسب هشتمین برد این فصل خود به مکان دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور صعود خواهد کرد.

صبای قم در یک قدمی صدرنشین
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نهمین هفته از نیم فصل نخست مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز در حالی با دیدار حساس صبا و ارژن فارس در قم پیگیری می‌شود که شنبه شب با تساوی تیم‌های بالانشین و همشهری صنایع گیتی پسند و فولاد ماهان سپاهان اصفهان آغاز شد و دو تیم در دیداری جنجالی و پر برخورد که یک اخراجی نیز برای هر یک به دنبال داشت، به تساوی دو بر دو و تقسیم امتیازها رضایت دادند تا بهترین فرصت برای صبای قم در رسیدن به مکان دوم جدول رده بندی لیگ برتر فراهم شود.
شاگردان سیدمهدی غیاثی در تیم فوتسال صبای قم که بعد از کسب بهترین نتایج در هشت هفته گذشته از نیم فصل نخست لیگ سیزدهم، چشم‌ها را به خود خیره کرده‌اند، اکنون فرصت دارند تا با کسب هشتمین برد این فصل یک پله دیگر در جدول رده بندی صعود کرده و به مکان دوم بروند.
صبایی‌ها در حالی در نهمین هفته مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم فوتسال ارژن فارس می‌روند که که پنجمین بازی خانگی خود را برگزار می‌کنند و در حال حاضر با 21 امتیاز تیم سوم جدول رده‌بندی هستند.
با در نظر گرفتن نتیجه مساوی دو بر دو تیم‌های صنایع گیتی پسند و فولاد ماهان اصفهان در مصاف پر برخورد آنها در شب نخست بازی‌های هفته نهم، اکنون تیم گیتی پسند با کسب 25 امتیاز صدرنشین است و فولاد ماهان با 23 امتیاز در مکان دوم قرار دارد، بنابراین اگر تیم فوتسال صبای قم امشب بتواند در خانه با هر نتیجه‌ای از سد تیم ارژن فارس عبور کند، 24 امتیازی شده و یکی از مدعیان قهرمانی را از سر راه خود برداشته و به مکان دوم جدول صعود می‌کند.
به همین دلیل قطعا امشب بازیکنان تیم فوتسال صبای قم در مسابقه حساس خانگی با ارژن فارس با آمادگی کامل به مصاف حریف خود می‌روند تا با کسب پنجمین پیروزی متوالی خانگی و هشتمین برد این فصل راهی مکان دوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال شوند اتفاقی که بعد از چهار سال برای یک نماینده از فوتسال قم در لیگ برتر فوتسال کشور رخ می‌دهد.
صبای قم در دیدارهای خانگی قبل خود به ترتیب تیم‌های فوتسال پرسپولیس تهران، میثاق تهران، گسترش فولاد تبریز و دبیری تبریز را شکست داده است و در دیدارهای خارج از خانه نیز موفق به شکست تیم‌های فوتسال شهرداری ساوه، راه ساری و حفاری اهواز شده است تا در عملکردی کم نظیر با هفت پیروزی تا پایان هفته هشتم در مکان سوم جدول قرار داشته باشد.
رقیب امروز تیم فوتسال صبای قم یعنی ارژن فارس نیز از هشت بازی قبل خود 9 امتیاز کسب کرده است و در جدول 14 تیمی لیگ برتر هم اکنون در مکان هفتم قرار دارد، ضمن اینکه آنها هفته گذشته در خانه با حساب پنج بر دو به تیم صدرنشین صنایع گیتی پسند اصفهان باخته‌اند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول