اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی دسته یکی لیگ فوتسال کشور:

امکانات فوتسال در کیش قابل ملاحظه است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال دسته یکی هومن‌ساز ماهشهر ضمن ابراز رضایت از اردوی چهار روزه تیم خود در جزیره کیش گفت: در این جزیره امکانات مناسبی برای فوتسال مهیا شده است.

امکانات فوتسال در کیش قابل ملاحظه است
ایمان عیسی‌زاده در حاشیه حضور در اردوی کیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این جزیره با اشاره به رضایت‌مندی کل مجموعه تیم از شرایط اردوی کیش اظهار داشت: طی مدت پنج روزی که در این جزیره زیبا حضور داشتیم توانستیم به آنچه از قبل برنامه‌ریزی کرده بودیم دست یابیم و به همین دلیل از نتایج این اردو راضی هستم.
وی افزود: انتخاب کیش به عنوان محل برگزاری اردو به این دلیل بود که شرایط اقلیمی و جغرافیایی این منطقه از کشور در این فصل سال کم نظیر است و ما با آگاهی از چنین شرایطی گام به کیش گذاشتیم.
این مربی جوان طراوت و شادابی بازیکنان خود را یکی از دستاوردهای مهم این اردو بیان کرد و ادامه داد: پس از یک فصل مسابقات پرفشار لازم بود تا بازیکنانم در یک محیط زیبا و پر جاذبه به تمرینات خود ادامه دهند چرا که امسال قصد داریم ضمن بهره بردن از توانایی‌های این بازیکنان به لیگ برتر صعود کنیم.
عیسی‌زاده بازی‌های تدارکاتی تیم خود را مقابل شرکت ملی حفاری ایران و امید کیش را رضایت بخش عنوان و تصریح کرد: این درست است که در بازی‌های دوستانه پیروز نشدیم اما بهترین نتایج را در بعد فنی به دست آوردیم و با یک شناخت کامل‌تر نسبت به نقاط ضعف و قوت تمرینات خود را ادامه خواهیم داد.
سرمربی نماینده فوتسال خوزستان در لیگ دسته یک باشگاه‌های ایران مصاف بازیکنان تیم خود در برابر امید کیش را پرهیجان و زیبا توصیف کرد و افزود: تیم امید کیش بازی خوبی مقابل ما از خود نشان داد و در لحظاتی از بازی نبرد بازیکنان دو تیم من را به یاد بازی‌های رسمی لیگ انداخت و به همین دلیل باید بگویم فوتسال کیش روزهای پرفروغی را پیش رو خواهد داشت.
وی در پایان تاکید کرد: قصد داریم امسال هم موفقیت فصل قبل در لیگ دسته دوم را این بار در لیگ دسته یک تکرار کرده و به لیگ برتر باشگاه‌های کشور برسیم و با همین انگیزه به مصاف همه حریفان خواهیم رفت.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول