اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امید صدرنشین لیگ دسته اول فوتسال قم شد

خبرگزاری فارس: امید با کسب دومین پیروزی متوالی صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌های فوتسال باشگاه‌های دسته اول استان قم شد.

امید صدرنشین لیگ دسته اول فوتسال قم شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تمام بازی‌های هفته دوم از فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم جمعه شب در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد و در آن تیم امید با کسب دومین پیروزی متوالی خود را به عنوان صدرنشین و یکی از مدعیان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها معرفی کرد.
در این دیدار تیم فوتسال امید که در هفته نخست موفق به شکست تیم فوتسال آهن‌آلات خلیج فارس شده بود، توانست با استفاده مناسب از موقعیت‌های گلزنی در مقابل حریف خود تیم دهکده آسایش با نتیجه بسیار خوبی هفته دوم از فصل جدید لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم را با پیروزی پشت سر گذاشته و در نهایت به برتری پنج بر دو دست یابد.
در دیگر دیدارها، تیم بانک ملت که یکی از تیم‌های تازه وارد به لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم محسوب می‌شود و در هفته نخست طعم شکست را چشیده بود، به مصاف تیم ثامن رفت و در پایان با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسید تا نخستین پیروزی خود در پنجمین دوره رقابت‌های فوتسال باشگاه های قم را به دست آورد.
یکی از پرگل‌ترین باز‌ی‌های هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم، مسابقه تیم‌های آهن آلات خلیج فارس و بهاران بود که در این دیدار هفت گل به ثمر رسید و در پایان برتری چهار بر سه به نفع تیم فوتسال ثامن شکل گرفت.
اما پرگل‌ترین بازی هفته دوم لیگ دسته اول فوتسال قم را تیم‌های صدرا سیستم و آرش برگزار کردند، در این مسابقه 9 بار توپ مسابقه از خط دروازه‌های دو تیم عبور کرد که در نهایت این بازی با نتیجه هفت بر دو به پایان رسید.
دیگر تیم پیروز هفته دوم فوتسال دسته اول باشگاه‌های استان قم تیم فرد بود که در مصاف با تیم فوتسال شهید رئیس کرمی که از تیم‌های با سابقه فوتسال باشگاه‌های به شمار می‌رود، با نتیجه پرگل شش بر دو صاحب برتری شد و به پیروزی شیرینی در هفته دوم رقابت‌های دسته اول فوتسال استان دست یافت.
تنها دیدار همراه با تساوی هفته دوم از فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم مسابقه تیم‌های مقاومت و راه‌سازان آذر بود که در پایان دو تیم به تساوی دو بر دو رضایت دادند و امتیازها را در نخستین مسابقه خود تقسیم کردند.
در پایان بازی‌های هفته دوم فصل جدید مسابقات فوتسال باشگاه‌های دسته اول استان قم تیم فوتسال امید با کسب شش امتیاز به تنهایی در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت و تیم‌های فوتسال صدراسیستم، فرید و مقاومت هر کدام با چهار امتیاز در مکان‌های بعدی قرار گرفتند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول