اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 6 روز؛

مسابقات فوتسال دختران کشور در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان قم گفت: مرحله نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی دختران کشور از فردا در قم برگزار می‌شود.

مسابقات فوتسال دختران کشور در قم برگزار می‌شود
زهرا سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: پس از قطعیت میزبانی هیئت فوتبال استان قم در برگزاری مسابقات فوتسال دختران رده سنی زیر 16 سال کشور این مرحله به مدت شش روز برای مشخص شدن تیم‌های برتر در قم برگزار می‌شود.
وی با اشاره به تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها یادآور شد: با توجه به اینکه مراحل مقدماتی این مسابقات پیش از این برگزار شده تا چهره تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی مشخص شود، بنابراین در این مرحله هشت تیم در این مسابقات حضور دارند.
نایب رئیس هیئت فوتبال استان قم خاطرنشان کرد: تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات به مدت شش روز رقابت‌های خود را در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌کنند تا در نهایت تیم‌های برتر شناخته شوند.
وی در ادامه به نحوه برگزاری این مرحله از رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: هشت تیم حاضر در این مرحله بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای در دو گروه چهار تیمی برگزار می‌کنند که در نهایت از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنند.
سلیمی ادامه داد: دیدارهای مرحله نیمه نهایی نیز به صورت ضربدری برگزار می‌شود تا هم چهره تیم‌های فینالیست برای کسب مقام قهرمانی و چهره‌های تیم‌های راه یافته به دیدار رده‌بندی برای تعیین تیم‌های سوم و چهارم مشخص شوند.
وی در ادامه به وضعیت تیم فوتسال دختران زیر 16 سال قم برای حضور در این مرحله از مسابقات اشاره کرد و یادآور شد: تمام نفرات این تیم در صحت و سلامت کامل از مدت‌ها قبل زیر نظر مربیان خود مشغول تمرین کردن هستند تا بتوانیم با استفاده از شرایط میزبانی عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم.
نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان قم عنوان کرد: با توجه به برگزاری مسابقات فوتسال بانوان استان در یکی دو سال اخیر و همچنین حمایت‌هایی که هیئت فوتبال از فوتسال بانوان داشته است، شاهد استقبال بانوان و به خصوص خانواده‌ها برای حضور فرزندانشان در برنامه‌های آموزش این رشته بودیم و به همین خاطر توانستیم تیمی قوی را آماده مسابقات کنیم.
وی همچنین به سطح بالای تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات اشاره کرد و ادامه داد: نقطه قوت تیم‌ فوتسال دختران زیر 16 سال قم شادابی و طراوت است که اعضای این تیم از آن برخوردارند و روحیه خوبی نیز برای کسب موفقیت دارند.
سلیمی ابراز امیدواری کرد، هیئت فوتبال استان قم بتواند تا پایان این مسابقات، میزبان شایسته‌ای برای دیگر تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها باشد تا تیم‌های مهمان با خاطره‌ای خوش شهر مقدس قم را ترک کنند و منتظر میزبانی‌های بعدی استان قم باشند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول