اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته نهم لیگ برتر فوتسال؛

اوج حساسیت با شهرآورد فوتسال اصفهان

خبرگزاری فارس: دو تیم فوتسال گیتی‌پسند و فولاد ماهان در شرایطی شهرآورد فوتسال اصفهان را برگزار می‌کنند که برنده این دیدار می‌تواند تا حدود زیادی تکلیف قهرمان نیم‌فصل را مشخص کند.

اوج حساسیت با شهرآورد فوتسال اصفهان
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته نهم لیگ برتر فوتسال ـ یادواره بابک معصومی ـ از فردا (شنبه) با انجام سه بازی آغاز می‌شود که در مهم‌ترین دیدار، دو تیم همشهری گیتی‌ پسند و فولاد ماهان اصفهان به مصاف هم می‌روند.
حساس‌ترین بازی هفته نهم بین دو تیم گیتی‌‌پسند و فولاد ماهان در حالی ساعت 18 و 30 دقیقه فردا برگزار خواهد شد که هر دو تیم جزو تیم‌های صدرنشین جدول هستند و کسب سه امتیاز بازی می‌تواند نقش به سزایی را در روند قهرمانی هر تیم داشته باشد.
گیتی ‌پسند در این بازی مصطفی نظری یکی از ارکان اصلی تیم را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و حسین حسینی به جای وی در درون دروازه می‌ایستد.
در سوی دیگر ماهانی‌ها وضعیتشان بهتر از حریف است و می‌توانند از بازیکن برزیلی ملی‌پوش‌شان نیز استفاده کنند.
این بازی در ابتدا قرار بود در سالن مخابرات باشگاه گیتی‌پسند برگزار شود که با مخالفت کمیته فوتسال به سالن پیروزی منتقل شد.
همچنین کمیته فوتسال به دلیل اهمیت دربی اصفهان پخش زنده بازی را از صدا و سیما خواستار شد و پس از کش‌ و قوس‌های زیاد که به دلیل تداخل برنامه‌های شبکه سه بود قرار شد زمان بازی از 16 به 18 و 30 دقیقه تغییر کند تا این دیدار حساس به طور مستقیم از شبکه سه سیما پخش شود.
عباس ترابیان، علی صانعی و همچنین حسین شمس که به تازگی رئیس آکادمی فوتسال گیتی‌پسند شده است، دربی اصفهان را از نزدیک می‌بینند.
در یکی دیگر از بازی‌های هفته نهم، پرسپولیس تهران میزبان راه ساری است، این بازی از آن جهت که هر دو تیم جزو تیم‌های پایین جدول هستند، اهمیت دو چندانی دارد.
راه ساری هم که تا به اینجای کار نتوانسته نتایج قابل قبولی را کسب کند با به دست آوردن نخستین پیروزی‌اش در هفته گذشته به دنبال این است که نوار پیروزی‌هایش پاره نشود.
در سومین بازی فردا دو تیم تازه لیگ برتر شده میثاق و شهرداری ساوه دیدار می‌کنند.
ادامه بازی‌های این هفته نیز یکشنبه برگزار می‌شود و از ساعت 16 در اصلی‌ترین دیدار این روز شهید منصوری قرچک از ملی حفاری پذیرایی می‌کند.
در سایر دیدارهای هفته فیروز صفه اصفهان از گسترش فولاد تبریز پذیرایی می‌کند، صبای قم به مصاف لبنیات ارژن شیراز می‌رود و دبیری تبریز میهمان علم و ادب سایپا مشهد است.
برنامه کامل بازی‌های هفته نهم به شرح زیر است:
شنبه:
گیتی پسند اصفهان ـ فولاد ماهان اصفهان (ساعت 18:30)
پرسپولیس تهران ـ راه ساری (ساعت 16)
میثاق تهران ـ شهرداری ساوه (ساعت 16)
 
یکشنبه ـ ساعت 16:
فیروز صفه اصفهان ـ گسترش فولاد تبریز
شهید منصوری قرچک ـ شرکت ملی حفاری اهواز
صبای قم ـ لبنیات ارژن شیراز
علم و ادب سایپای مشهد ـ دبیری تبریز
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول