اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته آینده؛

مراسم قرعه‌کشی لیگ فوتسال کاشان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته فوتسال شهرستان کاشان از قرعه‌کشی مسابقات لیگ فوتسال این شهرستان در هفته آینده خبر داد.

مراسم قرعه‌کشی لیگ فوتسال کاشان برگزار می‌شود
مهدی طلایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: مراسم قرعه‌کشی لیگ فوتسال کاشان، دوشنبه 16 آبانماه در سالن اجتماعات مجموعه ورزشی شکرریز کاشان با حضور حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران و سرپرستان تیم‌ها برگزار می‌شود.
 وی افزود: در این مراسم تیم‌ها از نحوه برگزاری مسابقات، آئین‌نامه‌ها به صورت یک مجموعه کاملی که از سوی کمیته فوتسال تهیه شده آگاهی یافته و همچنین می‌توانند با کمک این مجموعه از چگونگی روند بازی‌ها، نحوه سقوط تیم‌ها و شرایط و مقررات مسابقات مطلع شوند.
رئیس کمیته فوتسال کاشان در مورد نحوه برگزاری مسابقات لیگ فوتسال کاشان نیز عنوان داشت: این مسابقات در چهار رده سنی بزرگسالان، نوجوانان، جوانان و پیشکسوتان برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: در رده بزرگسالان 30 تیم، نوجوانان 11 تیم، جوانان 15 تیم و در رده پیشکسوتان نیز هشت حضور دارند.
طلایی خاطرنشان کرد: تمام تیم‌های شرکت کننده در مسابقات سال جاری با خرید پروانه مخصوص تیم فوتسال زیر نظر کمیته فوتسال شهرستان اقدام به شرکت در این مسابقات کرده‌اند.
وی با اشاره به ویژگی‌های برجسته نخستین دوره از مسابقات لیگ برتر فوتسال کاشان عنوان داشت: از نکات قابل توجه و مهم در مسابقات امسال می‌توان به دسته‌بندی تیم‌های شرکت کننده با توجه به جایگاه آنان در جدول  اشاره کرد که در سال آینده این تیم‌ها در قالب سه دسته برتر، یک و دو در مسابقات لیگ شرکت می‌کنند. 
رئیس کمیته فوتسال کاشان یادآور شد: زمان نقل و انتقالات تیم‌ها نیز از 15 مهرماه آغاز شده و تا ساعت 22 روز 15آبان نیز ادامه دارد.
وی افزود: تمام تیم‌ها باید با در دست داشتن مدارک کامل و فرم‌های قرارداد در تاریخ معین در دفتر ثبت قراردادهای کمیته فوتسال حاضر شده و قراردادهای خود را به ثبت این کمیته برسانند.
طلایی تصریح کرد: در همین راستا جلساتی به منظور آشنایی با قوانین داوری و مسائل روز فوتسال در تاریخ‌های 14 و 15 آبان برگزار می‌شود که حضور نمایندگان تیم‌ها در این جلسات الزامی است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول