اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) فارس خبر داد:

خانه‌دار شدن 1800 مددجوی کمیته امداد فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس گفت: یک‌هزار و 800 خانوار زیر پوشش این کمیته در فارس در طرح مسکن مهر صاحب خانه می‌شوند.

خانه‌دار شدن 1800 مددجوی کمیته امداد فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان فارس، علی الهیاری با بیان اینکه مددجویان زیر پوشش این کمیته نگران آورده‌های خود در تامین مسکن نباشند و با اشاره به روند فعالیت‌ها و خدمات این نهاد در مورد مددجویان فاقد مسکن اظهار داشت: در حال حاضر بزرگ‌ترین مشکل مددجویان کمیته امداد مسئله مسکن بوده و این مشکل در شهر شیراز حادتر و نمایان‌تر است که با اقدام شایسته دولت خدمتگزار در مورد طرح مسکن مهر امید، رویای این عزیزان برای خانه‌دار شدن به زودی محقق می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد فارس در مورد سهم آورده متقاضیان زیر پوشش کمیته امداد برای طرح مسکن مهر بیان داشت: با اقدامات و رایزنی‌های انجام شده در این نهاد مصمم هستیم سهم آورده مددجویانی که قادر به پرداخت آن نیستند را پرداخت کنیم که در این راستا مبلغ 50 میلیون ریال به این مهم در نظر گرفته شده و تا کنون مشکل یک‌هزار و 800 خانوار از مددجویان امداد از این طریق حل شده است.
الهیاری همچنین در زمینه مشارکت خیران خداجو در این زمینه ابراز داشت: به یقین خیران این استان که همواره در تمام زمینه‌های مشارکتی کمیته امداد سرآمد خیران کشور بوده و هستند نیز در این طرح ما را تنها نگذاشته و از این طریق ره‌توشه‌‌ای برای آخرت خود فراهم می‌کنند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تا کنون در شهرستان‌های شیراز، فسا، داراب، فراشبند، پاسارگاد و نی‌ریز بیشترین حجم فعالیت در زمینه مسکن مهر را شاهد بوده‌ایم و در شهرستان نی‌ریز 180 واحد مسکونی در دست احداث است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول