اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد:

ساخت 10 هزار مسکن مهر در دشتستان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از ساخت 10 هزار مسکن مهر در دشتستان خبر داد.

ساخت 10 هزار مسکن مهر در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی صبح امروز در بازدید از طرح‌های مسکن مهر برازجان اظهار داشت: دشتستان بزرگ‌ترین شهرستان در استان بوشهر است و بیشترین تعداد جمعیت را نیز داراست و در یکسال گذشته پروژه‌های عمرانی در این شهرستان شتاب خوبی داشته است.
وی افزود: مسکن مهر از ابتکارات ارزشمند دولت نهم است که هم‌اکنون در سراسر کشور با اهتمام مسئولان در دست اجراست و در دشتستان نیز شاهد اجرای خوب و موفق این طرح هستیم.
فرماندار دشتستان از ساخت 10 هزار مسکن مهر در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این تعداد واحد مسکونی مهر در قالب مسکن مهر انفرادی خود مالکین شهری و روستایی، انبوه‌سازی، خیرین و واحدهای فرسوده در شهرها و روستاهای این شهرستان در دست اجراست.
خسروی تصریح کرد: از این تعداد نزدیک به دو هزار و 288 واحد مسکونی در قالب واحدهای انبوه‌سازی مسکن مهر در خود شهر برازجان در حال ساخت است که انتظار می‌رود در سال جاری به پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای برسد.
وی همچنین در ارتباط با عمران شهری برازجان نیز گفت: امسال در راستای حل معضل ترافیکی و نقاط حادثه‌خیز در شهر برازجان اعتباری بالغ بر 180 میلیون تومان به نقاط حادثه‌خیز شهر برازجان اختصاص یافته است.
فرماندار دشتستان یادآور شد: برای عمران شهری برازجان با تلاش شهردار این شهر و اعضای شورا شاهد رشد و پیشرفت خوبی هستیم.
خسروی گفت: در تمام شهرهای دشتستان پروژه‌های عمران شهری در دست اجراست و امیدوار هستیم با تامین به موقع اعتبارات شاهد سرعت‌بخشیدن به طرح‌ها باشیم.
وی همچنین از اختصاص چهار میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و شهرستانی به عمران شهری شهرداری برازجان خبر داد و بیان داشت: شهر برازجان یک شهر بزرگ و بااصالت است و امیدوار هستیم امکانات و تجهیزات رفاهی مناسبی در این شهر مستقر شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول