اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر امسال صورت می‌گیرد؛

بهره‌برداری از 580 واحد مسکن مهر در خوی

خبرگزاری فارس: مدیر کل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: حدود 581 واحد مسکن مهر در خوی برای تحویل به مردم در دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بهره‌برداری از 580 واحد مسکن مهر در خوی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه،خلیل محبت‌خواه در جلسه‌ای که صبح امروز در سالن جلسات فرمانداری خوی تشکیل شد از افتتاح 795 واحد مسکونی در خوی تا پایان سال جاری خبر داد و اظهار داشت: پیش بینی می‌شود تا پایان آذر‌ماه سال جاری 214 واحد مسکونی و در دهه فجر نیز 581 واحد مسکونی تحویل متقاضیان شود. 
وی در ادامه از افتتاح بیش از 6 هزار واحد مسکونی تا پایان سال خبر داد.
این مسئول خاطرنشان کرد: در این شهرستان یک هزار و 865 واحد مسکونی در دست احداث است که تعاونی‌ها نباید فصل کاری را از دست دهند بلکه موظف هستند با شتاب‌دهی در روند اجرای طرح مسکن مهر واحدها را در زمان مقرر به اتمام برسانند.
این مسئول ادامه داد: پیشرفت فیزیکی مسکن مهر در این شهرستان بیش از 40 درصد برآورد شده است.
مدیر کل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی تصریح کرد: باید شرکت‌های خدمات‌رسان همکاری بیشتری با مجریان پروژه‌های مسکن مهر داشته باشند به طوری‌که در زمان اتمام این پروژه امکانات زیرساختی از قبیل آب، برق، گاز و فاضلاب تمامی این واحدها فراهم شده باشد.
خلیل محبت خواه ادامه داد: در حال حاضر 22 هزار و 328 واحد مسکونی مهر درسطح استان در دست احداث است که از این تعداد 6 هزار واحد در دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
وی پیشرفت فیزیکی طرح مسکن مهر استان را 46 درصد عنوان کرد.
مدیر کل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی ارومیه، اشنویه، بوکان، پیرانشهر، میاندوآب، خوی، نقده، شاهین‌دژ و سلماس را از جمله شهرستان‌هایی عنوان کرد که قرار است طرح مسکن مهر افتتاح شود.
خلیل محبت خواه همچنین یادآور شد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده در خصوص رفع موانع اجرایی طرح مسکن مهر در استان، واحدهایی که به صورت بلندمرتبه ساخته شده و بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند تسهیلات‌شان از 200 میلیون ریال به 250 میلیون ریال افزایش می‌یابد.
در ادامه این جلسه مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان به ارائه گزارش عملکرد اقدامات انجام شده در قالب طرح مسکن شهرستان خوی پرداختند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول