اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان تأکید کرد:

جای خالی مدارس در شهرک‌های مسکن مهر همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: در استان همدان هنوز اقدامی برای ایجاد مدارس در شهرک‌های مسکن مهر انجام نشده است.

جای خالی مدارس در شهرک‌های مسکن مهر همدان
عباس حسنی‌محتشم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های آموزش و پرورش در استان همدان ایجاد مدارس با همکاری دستگاه‌های مربوطه در مجموعه واحدهای مسکن مهر است.
وی افزود: البته در استان هنوز اقدامی برای ایجاد مدارس در شهرک‌های مسکن مهر صورت نگرفته و برنامه‌ریزی برای ایجاد مدارس در هر منطقه‌ای که واحدهای مسکن مهر در حال ساخت است، بر عهده مسکن و شهرسازی است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: تا مرحله‌ای که مسکن و شهرسازی شروع به ساخت خانه‌ها بکند باید برنامه احداث مدارس را در اختیار ما قرار بدهد و این جزو دغدغه‌های اصلی آموزش و پرورش است تا در هیچ جای استان کمبود مدارس را حس نکنیم.
وی تصریح کرد: با وجود صحبت‌هایی که با مسکن و شهر سازی داشته‌ایم اما هنوز اقدامی از طرف آنها صورت نگرفته و این امری بسیار مهم است که باید جدی گرفته شود فرزندان این مناطق آسیبی نبینند. 
حسنی محتشم خاطرنشان کرد: هنوز منتظر اقدامی از سوی مسکن و شهرسازی هستیم تا این فضاها در اختیار ما قرار بگیرد و بتوانیم با زمان بیشتری برای مدارس مسکن مهر برنامه‌ریزی کنیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول