اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنندج خبر داد:

اختصاص یک میلیارد تومان به پروژه‌های مسکن مهر سنندج

خبرگزاری فارس: فرماندار سنندج با بیان اینکه مسکن مهر یکی از دغدغه‌های اصلی فرمانداری است، از اختصاص یک میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سال جاری این شهرستان به مسکن مهر بهاران سنندج خبر داد.

اختصاص یک میلیارد تومان به پروژه‌های مسکن مهر سنندج
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ولی‌الله میرزایی‌اصل شامگاه شنبه در جلسه مسکن مهر شهرستان سنندج که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اعتبارات تملک‌دارایی شهرستان سنندج را 23 میلیارد و 700 میلیون تومان عنوان کرد و اظهار داشت: یک میلیارد تومان از این مبلغ برای تسریع در انجام پروژ‌های مسکن مهر به دستگاه‌های خدمات رسان اختصاص دادیم.
به گفته وی، اگرچه بعد از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، دستگاه‌های خدمات‌رسان با مشکل اعتباری مواجه می‌شوند، اما باز باید مسکن مهر به عنوان دغدغه دولت و مسئولان در اولویت قرار گیرد.
میرزایی‌اصل خاطرنشان کرد: طبیعی است، پروژه‌ای با این وسعت و با توجه به نو بودن و عدم تجربه دولت در این زمینه، مشکلاتی به وجود آید، اما باز موفقیت‌های بزرگی در زمینه ساخت واحدهای مسکونی مهر حاصل شده است و این نشان از اهتمام ویژه دولت به این مهم را دارد.
وی اضافه کرد: زیرساخت‌های شهرستان سنندج متناسب با اجرای این پروژه بزرگ نیست و تحقق این جز با توان و اعتبارات مضاعف میسر نمی‌شود.
فرماندار شهرستان سنندج در ادامه پیشرفت کار پروژه مسکن مهر این شهرستان را مناسب اما نه مطلوب، خواند و تصریح کرد: با وجود مشکلات موجود در گذشته اکنون به نقطه مناسب و امیدوار کننده‌ای در زمینه ساخت واحدهای مسکن مهر رسیده است.
به گفته وی، انجام کارهای بزرگ با مشکلات بزرگ نیز مواجه می‌شود که باید برای رفع آن برنامه‌ریزی و اقدامات ویژه‌ای صورت پذیرد.
میرزایی‌اصل تاکید کرد: باید در اجرای پروژه‌های مسکن مهر از مکانیسم‌هایی در زمینه قراردادها و روند اجرایی آن استفاده کرد که مشکلات را مرتفع و آن را به حداقل رساند.
فرماندار شهرستان سنندج، در ادامه بر جانمایی مناسب منبع آب شهرک بهاران تاکید کرد و گفت: این منبع باید در مکانی ساخته شود که مانعی برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای این شهرک نباشد.
وی در پایان به مشکلات روستاهای الحاقی به شهر سنندج اشاره و بیان داشت: برای رفع مشکل آب و فاضلاب چهار روستای ننله، نایسر، حسن‌آباد و دوشان 44 میلیارد تومان برآورد شده است که در حال پیگیری است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول