اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

ضرورت استفاده بهتر از فرصت مسکن مهر در چهارمحال‎وبختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: آنطور که باید و شاید از فرصت ارزشمند طرح مسکن مهر در این استان استفاده نشده است.

ضرورت استفاده بهتر از فرصت مسکن مهر در چهارمحال‎وبختیاری
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی ابراهیمی بعدازظهر امروز در نشست شورای تأمین مسکن این استان اظهار داشت: اگر چه طی سال‎جاری اجرای طرح مسکن مهر در این استان شتاب خوبی گرفته اما به طور کلی روند اجرای این طرح می‎توانست با همت تمامی دستگاه‌های ذیربط مطلوب‌تر اجرا شود.
وی به برنامه این استان برای احداث 13 هزار و 800 واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر اشاره کرد و گفت: تاکنون مشخصات 8 هزار و 571 متقاضی در سامانه مسکن مهر این استان تأیید و تثبیت شده و شرایط دیگر متقاضیان نیز در دست بررسی است.
ابراهیمی از عقد قرارداد احداث 12 هزار و 32 واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر این استان خبر داد و افزود: این تعداد قرارداد به‌منظور احداث 11 هزار و 558 واحد پروانه ساخت صادر شده است.
مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای عملیات پی‌سازی 11 هزار و 467 واحد مسکن مهر در این استان، گفت: از این تعداد 9 هزار و 29 واحد در مرحله اتمام اسکلت، 8 هزار و 551 واحد در مرحله اتمام سفت‌کاری، 4 هزار و 619 واحد در مرحله آغاز عملیات نازک‌کاری و 2 هزار و 137 واحد نیز در مرحله اتمام نازک‎کاری قرار دارند.
وی به پرداخت 7 میلیارد و 250 میلیون تومان تسهیلات آماده‌سازی در این استان اشاره کرد و گفت: تاکنون افزون بر 108 میلیارد تومان تسهیلات ساخت مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت این استان به متقاضیان پرداخت شده است.
ابراهیمی از سنجش و رصد میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر طی هر 15 روز خبر داد و افزود: براساس این بررسی‌ها میانگین پیشرفت پروژه‌های مسکن مهر در حال احداث توسط انبوه‌سازان طی 15روز گذشته پنج درصد و پروژه‌های در دست احداث توسط تعاونی‌های مسکن حدود 2.5 درصد بوده که پیشرفت بسیار کمی است.
دبیر شورای تأمین مسکن چهارمحال و بختیاری با تأکید بر ضرورت اجرایی شدن تعهدات دستگاه‌ها، انبوه‌سازان و شرکت‌های تعاونی در اجرای طرح مسکن مهر براساس برنامه زمان‌بندی، خاطرنشان کرد: سردشدن هوا و عدم ایجاد خدمات زیربنایی از جمله نگرانی‌ها در راستای عدم انجام تعهدات و تحویل به هنگام واحدها به متقاضیان است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول