اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی اعلام کرد:

بهره‌مندی 128 خانوار اشنویه‌ای از مسکن مهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: 128 خانوار اشنویه‌ای از مزایای مسکن مهر بهره‌مند می‌شوند.

بهره‌مندی 128 خانوار اشنویه‌ای از مسکن مهر
به گزارش خبرگزاری فارس از اشنویه خلیل محبت‌خواه صبح امروز در جلسه شورای تامین مسکن اشنویه، اظهار داشت: در حال حاضر در شهرستان اشنویه 240 واحد مسکونی با پیشرفت 60.86 درصد در دست احداث است.
وی تصریح کرد: از این تعداد واحد مسکونی در دست احداث عملیات اسکلت تمام واحدها به اتمام رسیده و 232 واحد مسکونی نیز در مرحله اتمام عملیات سفت کاری هستند.
این مسئول افزود: دهه فجر امسال  128 واحد مسکونی در شهرستان اشنویه به اتمام می‌رسد که با بهره‌برداری از این تعداد واحد مسکونی 128 خانوار این شهرستان از مزایای طرح مسکن مهر بهره‌مند می‌شوند.
محبت‌خواه خاطرنشان کرد: اجرای طرح مسکن مهر در این شهرستان نه تنها در زندگی مرزنشینان تاثیر زیادی دارد بلکه اجرای این طرح در احیای بافت فرسوده شهرها موثر بوده و از بروز پدیده حاشیه‌نشینی نیز جلوگیری می‌کند.
وی ادامه داد: تاکنون 700 نفر در لیست ثبت‌نام شدگان مسکن مهر اشنویه قرار دارند که در صورت واجد شرایط بودن می‌توانند صاحب‌خانه شوند.
این مسئول با بیان اینکه در شهرستان اشنویه 240 واحد مسکونی در دست احداث است، گفت: تعاونی‌های مسکن  1، 2، 4 شهرستان اشنویه عملکرد خوبی دارند و در صورتی‌که شاهد عملکرد ضعیف از تعاونی‌ها باشیم آن تعاونی‌ها از چرخه مسکن مهر حذف می‌شوند.
مدیرکل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی بیان کرد: اگر تعاونی بخواهد پروژه را در زمان مقرر شده به اتمام برساند از آن تعاونی حمایت خواهد شد و در صورت هرگونه سهل‌انگاری در روند اجرای مسکن مهر با آن تعاونی برخورد خواهد شد.
محبت‌خواه بر تسریع در روند اجرای طرح مسکن مهر تاکید کرد و افزود: باید شرکت‌های خدمات‌رسان همکاری بیشتری با پروژه‌های مسکن مهر داشته باشند به طوری‌که در زمان اتمام این پروژه امکانات زیرساختی از قبیل آب، برق، گاز و فاضلاب تمام این واحدها فراهم شده باشد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول