اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیسیون بانوان فرمانداری آبادان خبر داد:

برگزاری همایش "بهبود رفتار والدین و مربیان با خردسالان" در آبادان

خبرگزاری فارس: مسئول کمیسیون بانوان فرمانداری آبادان گفت: همایش آموزش بهبود عملکرد رفتاری والدین و مربیان با کودکان در سنین خردسالی در این شهرستان برگزار می شود.

برگزاری همایش "بهبود رفتار والدین و مربیان با خردسالان" در آبادان
مهسا سادات محسن‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: به منظور بهبود رفتار والدین و مربیان مهدهای کودک با خردسالان، همایشی آموزشی در سالن آمفی تئاتر بیمارستان طالقانی آبادان برگزار خواهد شد.
وی افزود: در این همایش که به همت فرمانداری آبادان و جمعیت هلال احمر این شهر برگزار می‌شود، دکتر باقری و فهیمه ثابتی اساتید دانشگاه بین‌المللی اروند به عنوان مدرس حضور خواهند داشت.
محسن‌فر ادامه داد: از مدیران عامل و مربیان مهدهای کودک روستایی و شهری در آبادان برای شرکت در این همایش دعوت شده‌است.
مسئول کمیسیون امور بانوان فرمانداری آبادان خاطرنشان کرد: در این همایش تعدادی فرم پژوهشی بین شرکت کنندگان توزیع می‌شود که بعد از تکمیل فرم‌ها توسط آنان، اطلاعات موجود در فرم‌های تکمیل شده به عنوان داده‌های تحقیقاتی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
وی در مورد هدف برگزاری این همایش گفت: هدف اصلی این همایش آموزش نحوه رفتار صحیح با کودکان خردسال به والدین و مربیان آنان به منظور جلوگیری از بروز برخی آسیب‌های اجتماعی نظیر کودک‌آزاری و همچنین اختلالات رفتاری در کودکان است.
محسن‌فر تصریح کرد: از مدیران عامل مهدکودک‌های شرکت کننده در این همایش خواسته شده تا در صورت نیاز به کارگاه‌های آموزشی، نیاز خود را به فرمانداری اعلام کنند تا این کارگاه‌ها در مهدکودک آنها احداث شوند.
مسئول کمیسیون امور بانوان فرمانداری آبادان در مورد زمان برگزاری همایش اظهار داشت: همایش آموزش بهبود عملکرد رفتاری با کودکان خردسال روز چهارشنبه هجدهم آبان ماه در ساعت 14 در سالن آمفی تئاتر بیمارستان طالقانی آبادان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول