اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پشتیبانی بهزیستی کرمان خبر داد:

ارائه خدمات مشاوره‌ای در نمایشگاه کتاب کرمان

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان کرمان گفت: خدمات تخصصی مشاوره‌ای بهزیستی در هشتمین نمایشگاه کتاب کرمان ارائه می‌شود.

ارائه خدمات مشاوره‌ای در نمایشگاه کتاب کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی سازمان بهزیستی استان کرمان، محمود حدادیان اظهار داشت: اداره کل بهزیستی استان کرمان در قالب دو غرفه با حضوری پررنگ به ارائه خدمات تخصصی مددکاری و مشاوره‌ای در هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان پرداخته است.
وی افزود: با هماهنگی صورت گرفته با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و مسئولان برپایی نمایشگاه، بهزیستی کرمان با در اختیار گرفتن دو غرفه و استقرار تیم سیار اورژانس اجتماعی 123 و مددکاران و مشاوران اجتماعی زمینه پاسخگویی به سؤالات و درخواست‌های مشاوره‌ای مراجعان و بازدید کنندگان از نمایشگاه را فراهم کرده است.
حدادیان تصریح کرد: در غرفه‌ای دیگر نیز با فراهم کردن ابزار و امکانات لازم فضایی شاد و مفرح از جمله امکانات بازی، انجام نقاشی، کاردستی و شعرخوانی برای استفاده کودکان فراهم شده است.
وی بیان کرد: تیم سیار و ثابت مستقر در نمایشگاه علاوه بر ارائه خدمات تخصصی مشاوره‌ای و مددکاری به مراجعان و بازدید کنندگان در این ایام در صورت اعلام مواردی از سوی مرکز پیام اورژانس اجتماعی بهزیستی، خدمات قابل ارائه خود را به ساکنان محدوده نمایشگاه نیز به صورت ویژه ارائه می‌کند.
حدادیان گفت: تیم سیار و ثابت اورژانس اجتماعی بهزیستی با استقرار در غرفه شماره 15 و غرفه بهزیستی ویژه کودکان نیز در غرفه شماره پنج هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان کرمان از تاریخ 14 تا 20 آبان ماه همه روزه از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 20 آماده ارائه خدمات خود به بازدید کنندگان است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول