اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان یزد؛

روابط عمومی‌های برتر یزد تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در چهارمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان یزد که به همت شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها و روابط عمومی استانداری یزد برگزار شد، از برترین‌های این عرصه تجلیل شد.

روابط عمومی‌های برتر یزد تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان یزد صبح امروز در این مراسم با تاکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های ادارات اظهار داشت: ادارات باید در مقابل مردم پاسخگو باشند و برای جذب اعتماد مردم به نظام اسلامی، فعالیت‌های انجام شده باید اطلاع‌رسانی شود.
سیدعبدالمجید قائم‌محمدی خاطرنشان کرد: وضعیت روابط عمومی‌های یزد با همکاری فعالان این عرصه نسبت به گذشته بهبود یافته اما هنوز نیاز به توجه بیشتر مدیران به این بخش از ادارات احساس می‌شود.
وی با اشاره به فعالیت پورتال اطلاع‌رسانی استان یزد افزود: با گذشت یک سال نیم از فعالیت این پورتال، تاکنون 9هزار خبر بر روی این سامانه مخابره شده است.
قائم‌محمدی بر افزایش کیفیت اخبار پورتال استان در کنار کمیت آن تاکید کرد و بیان داشت: ادارات مهم‌ترین رویدادهای حوزه خدمتی خود را به نحو شایسته اطلاع‌رسانی کنند.
وی با تاکید بر اهمیت آموزش در بحث اطلاع‌رسانی نیز عنوان کرد: مسئولان روابط عمومی‌ها باید با علم روز و پیشرفت‌های عرصه اطلاع‌رسانی آشنا شوند.
قائم‌محمدی همچنین بر تعامل هرچه بیشتر روابط عمومی‌ها با رسانه‌های استان تاکید کرد و افزود: روابط عمومی‌ها با همکاری رسانه‌ها می‌توانند نقش خود را در برقراری ارتباط میان مدیران و مردم به خوبی ایفا کنند.
در این مراسم همچنین پیام استاندار یزد به چهارمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان یزد قرائت شد.
در این مراسم از روابط عمومی‌های برتر استان یزد در بخش‌های مختلف پیشکسوتان، فعالان پورتال استانی، دارندگان ایده‌های برتر و ابتکارات، افکارسنجی و برنامه‌ریزی و ... معرفی شدند.
در این جشنواره رتبه ممتاز استانی به محمدجلال فخرآبادی از سازمان جهاد کشاورزی استان یزد و علیرضا باقری از شرکت توزیع برق استان یزد اختصاص یافت.
در این مراسم خلیل زائرالحسینی از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای و حسن کرمی از روابط عمومی استانداری به عنوان پیشکسوتان این عرصه تجلیل شد.
علی احمدیان از فرمانداری تفت، مجید جوادیان از اداره کل ارشاد استان یزد، محمدجلال فخرآبادی از جهاد کشاورزی استان، سیدمحمد میرباقری از شبکه بهداشت و درمان تفت و منصور کارگر بیده از شهرداری میبد به عنوان برترین‌ها در عرصه ارتباط با رسانه‌ها برتر شناخته شدند.
در بخش اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی نیز حامد صدیقی از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، محمدرضا مرتضوی از دانشگاه آزاد اسلامی میبد، منصور کارگر بیده از شهرداری میبد و اکرم حمیدیان از اداره بهزیستی میبد تجلیل شدند.
در بخش ارتباطات مردمی علیرضا باقری از شرکت توزیع برق استان یزد، مهدیه صادقی از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان یزد، ابوالفضل دهقانی فیروزآبادی از اداره مخابرات میبد و مجیدرضا دهقانی از اداره بهزیستی یزد نیز به عنوان نفرات برتر شناخته شدند.
در بخش پژوهش، افکار سنجی و برنامه‌ریزی نیز حسین باغیانی از اداره کل بیمه و خدمات درمانی استان یزد و محمدرضا نوفرد از شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد برتر شدند.
حامد صدیقی از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، سیدامیرحسین حاتمی‌نسب از شرکت پیشگامان کویر یزد، ابوالفضل دهقانی فیروزآبادی از اداره مخابرات میبد و منصور کارگر بیده از شهرداری میبد در بخش ایده‌های برتر و ابتکارات به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.
در بخش ارتباطات الکترونیک نیز نجمه حیدری از شبکه بهداشت و درمان ابرکوه و مجیدرضا دهقانی از اداره بهزیستی یزد تجلیل شد.
در این مراسم همچنین یاد و خاطره مرحوم عبدالرحمان قیطاس و مرحوم سیدعلیرضا کمال از روابط عمومی اداره کل پست استان یزد و روابط عمومی استانداری گرامی داشته شد و از خانواده‌های آنان تجلیل شد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول