اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل دامپزشکی گلستان اعلام کرد:

خرید دام قربانی از مراکز تحت نظارت تضمین سلامت

خبرگزاری فارس: مدیر کل دامپزشکی استان گلستان گفت: خرید دام قربانی از مراکز تحت نظارت اداره کل دامپزشکی تضمین‎کننده بهداشت عمومی و سلامت خانواده است.

خرید دام قربانی از مراکز تحت نظارت تضمین سلامت
محمودرضا وفایی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید قربان اظهار داشت: به منظور حفظ بهداشت و رفاه حال هم استانی‎های عزیز کارشناسان و بازرسان بهداشتی اداره دامپزشکی همچون سال‎های گذشته در قالب اکیپ‎های ثابت و سیار در سراسر استان آمادگی لازم برای ارائه خدمات را دارند.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ذبح دام در منزل و معابر عمومی علاوه بر آلودگی‎های زیست محیطی و تاثیر روانی منفی در اذهان عمومی موجب انتشار بیماری‎های مشترک بین دام و انسان «به ویژه تب کریمه کنگو» می‎شود از این رو هماهنگی‎های لازم با شهرداری‎های استان به منظور ساماندهی و پذیرش دام صورت گرفته و کشتارگاه‎ها صبح روز عید آماده خدمت‎رسانی به مردم هستند.
مدیر کل دامپزشکی استان گلستان گفت: با همکاری شهرداری‎های استان 12 میدان و محل فروش دام در سراسر استان با حضور کارشناسان ما معرفی شده و توصیه ما به مردم این است که برای پیشگیری از بیماری و مشکلات بهداشتی از خرید دام از دلالان و دوره گردان خودداری کنند.
وفایی خاطرنشان کرد: مردم گرگان می‎توانند در صورت بروز مشکل یا مشاهده هرگونه مورد مشکوکی با شماره‎گیری کد خدماتی 1512 و سایرشهرستان‎های استان با افزودن کد 0171 به اول آن که به تازگی به عنوان پل ارتباطی میان مردم استان و اداره دامپزشکی راه‎اندازی شده راهنمایی‎های لازم را کسب کنند.
مدیر کل دامپزشکی استان گلستان اعلام کرد: تمام بازرسی‎های بهداشتی قبل و بعد ذبح در روز عید توسط کارشناسان اداره دامپزشکی استان رایگان است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول