اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شرکت گاز دماوند:

هدفمندی یارانه‏ها به مصرف بهینه گاز انجامید

خبرگزاری فارس: رئیس شرکت گاز شهرستان دماوند گفت: اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‏ها در نهایت به مصرف بهینه گاز در کشور انجامید.

هدفمندی یارانه‏ها به مصرف بهینه گاز انجامید
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا ژرفی عصر امروز در حاشیه بازدید نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی از روستای مومج، به برگزاری آیین کلنگ‏زنی طرح گازرسانی به مناطق روستای کاجان، تمسیان و خرمده اشاره کرد.
وی اظهار داشت: این طرح در برنامه کاری شرکت گاز شهرستان دماوند قرار داشت که اجرای آن آغاز شد.
رئیس شرکت گاز شهرستان دماوند با تاکید بر لزوم استفاده بهینه از گاز شهری خاطرنشان کرد: متاسفانه پیش از اجرای قانون هدفمندی یارانه‏ها، استفاده از منابع انرژی به شکلی نامناسب صورت می‏گرفت.
ژرفی ادامه داد: با اجرای این قانون از سوی دولت‏‏های خدمتگزار نهم و دهم زمینه برای استفاده بهینه و حفظ این ثروت الهی برای نسل‏های آینده فراهم شد.
رئیس شرکت گاز شهرستان دماوند مدیریت بر مصرف را راهی برای کاهش هزینه‏های انرژی خواند و افزود: منظور از بیان نکات مهم در الگوی مصرف، استفاده کم از انرژی نیست؛ بلکه سود جستن از آن در قالب اصولی صحیح مورد تاکید مسئولان است.
وی ادامه داد: متاسفانه در برخی منازل و مراکز تجاری مشاهده می‏شود که سامانه‏ای گرمایشی در کنار در و پنجرهای باز به مصرف سوخت ادامه می‏دهند.
ژرفی افزود: می‏توان به راحتی با مدیریت بر مصرف سوخت ضمن کاهش هزینه‏های جاری به اقتصاد کلان کشور نیز کمک کرد.
رئیس شرکت گاز شهرستان دماوند، تفکیک کنتورهای مصرف‏کنندگان گاز شهری را راهی برای مدیریت بهتر بر استفاده از این نعمت الهی خواند.
وی با قدردانی از عملکرد خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: نهادهای خبری در نقاط مختلف می‏توانند اجرای امور اجرایی را تسهیل کنند.
ژرفی تصریح کرد: خوشبختانه خبرگزاری فارس در شرق تهران نیز با بازتاب صحیح اخبار و رویدادهای منطقه کمک بزرگی برای نهادهای خدماتی شهرستان دماوند محسوب می‏شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول