اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:

گازرسانی به بیش از 250 روستای اصفهان در حال اجرا است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: عملیات گازرسانی در بیش از 250 روستا در دست اقدام است.

گازرسانی به بیش از 250 روستای اصفهان در حال اجرا است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، مرتضی طغیانی با اشاره به سخنان بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: بیداری اسلامی ملت‌ها بر گرفته از انقلاب اسلامی ایران است و تنها راه جهانی شدن اندیشه‌های امام خمینی (ره) تبعیت از رهبر معظم انقلاب است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در استان اصفهان بیش از یک هزار شهر و روستا از نعمت گاز برخوردارند، افزود: هم‌اکنون عملیات گازرسانی در بیش از 250 روستا نیز در دست اقدام است.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان ادامه داد: انتظار داریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با مساعدت مسئولان در شرکت ملی گاز ایران، تا پایان سال 1391 تمامی روستاهای استان اصفهان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شوند.
وی با اشاره به بهره‌مندی بیش از 98درصد شهرها و بیش از 85درصد روستاهای استان از گاز طبیعی، بیان داشت: هم اکنون در مجموع بیش از 98درصد جمعیت کل استان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.
طغیانی با اشاره به ضرورت کنترل و بازرسی تأسیسات تصریح کرد: تجهیزات ویژه و ایستگاه‌های تقلیل فشار و حفاظت از زنگ و جمع‌آوری شیرهای پیاده‌روی این استان تا پایان سال باید مورد بازرسی قرار گیرند.
وی با بیان اینکه از مجموع 8هزار مرکز صنعتی موجود در سطح استان اصفهان بیش از 6هزار و 700  مرکز صنعتی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند، افزود: فعالیت شرکت گاز استان اصفهان طی سال‌های اخیر را مثبت و برابر با عملکرد 11 شرکت گاز استانی دانست.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تاکید کرد: شرکت گاز در شش سال گذشته با همت پرسنل سخت‌کوش خود در بعضی از موارد تا 10 برابر 36 سال گذشته فعالیت کرده که این نشان‌دهنده تلاش و همت تمامی کارکنان و مدیران نواحی گازرسانی استان است.
وی در ادامه با اشاره به خدمات و فعالیت‌های این شرکت در سطح استان افزود: خدمت رسانی اگر برای رضای خدا باشد انسان رشد و برکت می‌یابد و خلوص نیت و مدنظر قرار دادن رضای خدا در امور جامعه باعث سعادت و رونق کسب ‌و کار شخصی و خانوادگی همه کارکنان می‌شود.
طغیانی با اشاره به اینکه طی سال جاری 70 میلیارد تومان در پروژه‌های عمرانی هزینه شده است، گفت: بررسی کمبودها و مشکلات موجود در نواحی گاز رسانی می‌باید با تعامل سازنده با مسئولان هر شهرستان به خوبی مدیریت شود تا فصل سرما بدون هیچ کمبودی از لحاظ گازرسانی سپری شود.
وی در مورد گازرسانی به کارخانه‌های آجرپزی اضافه کرد: گازرسانی به این واحدهای صنعتی با توجه به اینکه این کارخانجات از سوخت پاک گاز طبیعی استفاده می‌کنند تأثیر بسزایی در حفظ محیط زیست و هوای پاک دارند.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به بهره‌مندی بیش از 98درصد شهرها و بیش از 85درصد روستاهای استان از گاز طبیعی، افزود: هم اکنون در مجموع بیش از 98درصد جمعیت کل استان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول