اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد بهمئی خبر داد:

پرداخت 132 فقره جهیزیه به زوج‌های مددجوی بهمئی

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد بهمئی از پرداخت 132 فقره جهیزیه به زوج‌های مددجوی این شهرستان خبر داد.

پرداخت 132 فقره جهیزیه به زوج‌های مددجوی بهمئی
 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، خداخواست شریعتی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پرداخت جهیزیه به زوج‌های مددجویی که سنت حسنه ازدواج را ادا می‌کنند، از سرفصل‌های مهم حمایتی کمیته امداد بوده که تاکنون با همه وجود نسبت به انجام آن اقدام کرده است.
رئیس کمیته امداد شهرستان بهمئی افزود: 132 فقره جهیزیه به مبلغ یک میلیارد و 320 میلیون ریال به زوج های مددجوی بهمئی پرداخت شده است.
شریعتی بیان کرد: در حال حاضر 175 پرونده جهیزیه در نوبت پرداخت داریم که برای پرداخت آنها نیازمند لطف و کرم خیرین و نیکوکاران هستیم.
وی عنوان کرد: از مردم خیر و نوع‌دوست و افراد داری تمکن مالی تقاضا داریم تا با مشارکت مالی خود زمینه پرداخت جهیزیه را به جوانان پاک‌دامن این شهرستان فراهم کرده تا شاهد رشد آماری ازدواج در بین خانواده های زیر پوشش کمیته امداد باشیم.
شریعتی خاطرنشان کرد: مشاوره قبل از ازدواج و دوره‌های آموزشی لازم از جمله آموزش احکام، اخلاق، بهداشت فردی و روانی به 132 زوج متقاضی جهیزیه داده شده است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول