اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امروز؛

عملیات اجرایی کارتینگ و اتومبیلرانی در قائمشهر آغاز شد

خبرگزاری فارس: در مراسم کلنگ‌زنی نخستین کارتینگ و پیست اتومبیلرانی قائمشهر با توجه به وجود فضای ورزشی، مسئولان بر احداث پیست موتورسواری در شهرستان قائمشهر تاکید کردند.

عملیات اجرایی کارتینگ و اتومبیلرانی در قائمشهر آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، کلنگ آغاز عملیات اجرایی نخستین کارتینگ و پیست اتومبیلرانی قائمشهر ظهر امروز با حضور مسئولان شهرستانی و نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی و اعضای هیئت اتومبیلرانی شهرستان قائمشهر و سرمایه‌گذار کارتینگ، در حاشیه رودخانه تلار، روبروی پارک سراج قائمشهر بر زمین زده شد.
فرماندار قائمشهر با تقدیر از سرمایه‌گذارانی که در عرصه عمران و ارتقای ورزش شهرستان قائمشهر تلاش می‌کنند، بیان داشت: ورزش اتومبیل‌رانی ورزشی مفرح و بسیار جذاب است که علاقمندان زیادی را به ویژه در بخش جوانان به خود اختصاص داده است.
علی پیرفلک با بیان اینکه احداث چنین فضاهایی، علاقمندان اتومبیلرانی و مشتاقان هیجانات این رشته ورزشی را از خیابان‌ها به پیست‌های ویژه می‌کشاند، تصریح کرد: این عامل، خود موجب بهبود روند ترافیک شهری  و راهی قانونمند برای تخلیه هیجانات و مصرف انرژی مازاد این ورزشکاران است.
وی با تاکید بر فراهم بودن فضای ورزشی برای گسترش فضای رشته اتومبیلرانی و نیز پیست موتورسواری اضافه کرد: به علت استفاده از سازه‌های سبک و با اعلام همکاری شهرداری قائمشهر برای آسفالت این مکان، عملیات اجرایی احداث کارتینگ در کوتاه‌ترین زمان ممکن محقق شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر نیز با تقدیر از سرمایه‌گذار این پروژه و تلاش هیئت اتومبیلرانی شهرستان قائمشهر در جذب مشارکت بخش خصوصی، عنوان کرد: مساحت این زمین یک هکتار و مدت تملک و اجاره آن نیز پنج سال است که به محمدزاده سرمایه‌گذار بخش خصوصی واگذار شد.
عادل عالیشان با اشاره به کمبود چنین فضاهای مفرحی در استان مازندران تاکید کرد: پایه اتومبیلرانی کارتینگ است که می‌تواند در آموزش خردسالان نیز کاربرد داشته باشد.
وی اذعان داشت: این ورزش پرتحرک و جذاب نیازمند گسترش و حمایت است و با توجه به فراهم بودن فضا و وسعت زمین‌های اطراف و نیز حمایت‌های مسئولان شهری قائمشهر، این مکان برای احداث پیست موتور سواری بسیار مناسب است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول