اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون اسکیت خبر داد:

تفکیک جنسیتی پیست‌های اسکیت

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون اسکیت از تفکیک جنسیتی پیست‌های احداثی اسکیت در کشور خبر داد.

تفکیک جنسیتی پیست‌های اسکیت
جمشید وزیری در حاشیه جلسه آموزشی داوران و مربیان اسکیت در اردبیل در گفتگو با خبرنگار فارس این استان از تفکیک جنسیتی پیست احداثی اسکیت در کشور خبر داد و بیان داشت: در ساخت پیست و انجام بازی‌های لیگ اسکیت، اختلاط وجود ندارد و در ماه‌های گذشته نیز مشکل پوشش بانوان خود را در مسابقات مختلف حل کرده‌ایم.
وی ادامه داد: اگر بانوان با پوشش مناسب حتی در خیابان اسکیت کنند هیچ اشکالی ندارد اما خلاف آن مورد قبول ما نیست.
رئیس فدراسیون اسکیت با یادآوری اینکه به دلیل دیر تشکیل شدن فدراسیون اسکیت بسیاری از فرصت‌های بهره‌گیری از استعداد جوانان و نوجوانان خود را در این رشته از دست دادیم، خاطرنشان کرد: بسیاری از نوجوانان ما قربانی دیر تشکیل شدن جلسه این فدراسیون شدند چرا که استعدادشان با افزوده شدن سن‌ آنها نادیده گرفته شده است.
وی به برنامه‌های نیمه دوم امسال در فدراسیون اسکیت اشاره کرد و بیان داشت: 80 درصد توان و انرژی خود را در فدراسیون روی کمپ‌های استعدادیابی گذاشتیم که این کمپ‌ها در 16 مرحله از اول آبان ماه تا آخر اسفند برگزار می‌شود.
وزیری در ادامه تصریح کرد: همایش سراسری اسکیت به همت کمیته همگانی این فدراسیون به مناسبت‌های مختلف در کشور برگزار می‌شود و قرار است همزمان با 29 مهر ماه و هفته تربیت بدنی، همایش سراسری اسکیت در استان‌های مختلف کشور برگزار شود همچنین در اردبیل نیز این همایش در منطقه شورابیل برپا خواهد شد.
رئیس فدراسیون اسکیت ادامه داد: با مشاهده مسابقات جمعه هفته گذشته در اردبیل به انگیزه خوب نوجوانان و جوانان و همراهی خوب خانواده‌ها پی بردیم که از لحاظ آمادگی جسمانی و انگیزه روحی و روانی وضعیت مناسبی در اردوی اردبیل برقرار است اما اسکیت‌بازان این استان از لحاظ تکنیک ضعف‌هایی دارند.
وی بیان داشت: در صورت رفع این ضعف‌ها، در آینده در تیم ملی اسکیت کشور ورزشکاران زیادی از اردبیل وارد می‌شوند که مدال‌آور خواهند بود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول