اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و ترافک رشت خبر داد:

احداث پیست دوچرخه‌سواری در رشت

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت از انجام عملیات احداث پیست دوچرخه‌سواری از میدان گیل تا مصلای این شهر در سال جاری خبر داد.

احداث پیست دوچرخه‌سواری در رشت
فرهاد نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت ترافیک شهر رشت را یکی از مهم‌ترین معضلات دانست و اذعان داشت: موضوع ترافیک تنها به شهر رشت اختصاص ندارد و در تمام شهرهای بزرگ با این معضل مواجه هستند.
وی با بیان اینکه برای برطرف کردن مشکل ترافیک رشت جلسات کارگروه ترافیکی و کمیته فنی برگزار شد، افزود: در جلسات کارگروه ترافیکی با حضور اساتید دانشگاه و پلیس راهور 67 مصوبه به تصویب رسید که از امسال در 90 نقطه رشت کار تعدادی از این مصوبات انجام شده و همچنان ادامه دارد.
معاون برنامه‌ریزی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت با اشاره به اقدام‌های صورت گرفته برای کاهش ترافیک رشت، ابراز داشت: طبق این مصوبه، تاکنون نصب چراغ‌ها در بلوار سمیه و دیلمان، میدان معلم به قلی‌پور، نصب جدا کننده در خیابان سعدی که در حال اجراست، طرح ترافیک در خیابان سردار جنگل رشت که این نقطه بحران ترافیک بود، صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه روند اجرای مصوبات مذکور در رشت ادامه دارد، خاطرنشان کرد: جدول‌گذاری مقابل دانشگاه علوم‌پایه رشت و شهید بهشتی انجام شده است.
نصیری با اشاره به احداث پیست دوچرخه‌سواری در رشت اذعان داشت: پیست دوچرخه‌سواری از میدان گیل تا مصلای رشت احداث می‌شود.
وی اضافه کرد: احداث پیست دوچرخه سواری در مرحله کارشناسی و تصویب قرار دارد و در صورت مساعد بودن شرایط هوا، امسال اجرایی می‌شود.
این مسئول، بازسازی تابلوهای راهنمایی و مسیرهای شهر را از جمله اقدام‌های معاونت مذکور عنوان کرد و ابراز داشت: افزایش چراغ‌های راهنمایی از جمله برنامه‌های ماست.
وی احداث پل‌های عابر پیاده در هفت نقطه از شهر رشت را جزو برنامه‌های معاونت برنامه‌ریزی و حمل و نقل و ترافیک شهری رشت در سال جاری بیان کرد.
نصیری، آموزش ترافیک را از مهم‌ترین برنامه‌ها ذکر کرد و یادآور شد: در بحث فرهنگ ترافیک آموزش‌هایی داده می‌شود که مرحله نخست این آموزش‌ها انجام شده و مرحله دوم نیز جزو برنامه‌های سال جاری ماست.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول