اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت دوومیدانی استان اصفهان:

پیست دوومیدانی تختی پارکینگ شده است

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت دوومیدانی استان اصفهان گفت: در پیست و دوومیدانی ورزشگاه تختی به جای اینکه نظاره‌گر حرکات ورزشی دوومیدانی‌کاران باشیم، شاهد تبدیل این مجموعه ورزشی به پارکینگ اتومبیل‌ها هستیم.

پیست دوومیدانی تختی پارکینگ شده است
ناصر نعمت‌اللهی در گفت‌وگو‌ با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: نمی‌دانیم تا کجا و تا کی باید شاهد شکنجه‌های مادی و معنوی هیئت دو‌ومیدانی استان اصفهان و آزار و اذیت این هیئت مظلوم باشیم ولی به هر حال امیدوارم زمانی مشکلات اساسی دوومیدانی استان برطرف و ورزشکاران دوومیدانی استان اصفهان که زمانی رتبه‌بندی‌‌های آنچنانی را برای کشور به ارمغان می‌آوردند، بار دیگر نیز بتوانند جایگاه اصیل و واقعی خود را در این استان پهناور کسب کنند.
وی با بیان اینکه ورزش دوومیدانی نیز مانند سایر ورزش‌ها‌، جزو نظام ورزشی استان اصفهان است، تاکید کرد: از مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان انتظار داریم با صبر و حوصله مثال زدنی خود مشکلات اساسی این ورزش مظلوم استان اصفهان را برطرف کنند.
دبیر هیئت دوومیدانی استان اصفهان در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به ورزشگاه انقلاب و زمین دوومیدانی این مجموعه ورزشی کرد و افزود: زمین دوومیدانی مجموعه ورزشی انقلاب از حالت استاندارد خود خارج و کف آن به زمان ساخت زیرساخت‌های عمرانی ابتدایی رسیده است.
وی با بیان اینکه به دلیل مشکلات حاد مادی در این چند سال اخیر نتوانستیم درخواست برگزاری رقابت‌های دوومیدانی کشوری را به فدراسیون ارائه کنیم، اظهار داشت: از همه مهم‌تر اینکه هیئت دوومیدانی استان اصفهان نتوانسته است حق‌الزحمه شش ماه اخیر مربیان و اعضای خود را نیر بپردازد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول