اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زمستان سال جاری؛

فاز یک پیست اسکی در سمیرم راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی سمیرم گفت: در صورت تأمین اعتبار، فاز یک پیست اسکی زمستان امسال در سمیرم راه‌اندازی می‌شود.

فاز یک پیست اسکی در سمیرم راه‌اندازی می‌شود
روح‌الله شهبازی امروز در حاشیه نشست مسئولان تربیت‌بدنی استان اصفهان و مسئولان شهرستان سمیرم در گفتگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: اجرای طرح پیست اسکی در سال 85 با اعتبار 20میلیون تومان از اعتبارات پروژه حاشیه سد حنّا توسط میراث فرهنگی آغاز شد.
وی افزود: به دلیل عدم پیشرفت طرح، در سال 87 شهرداری سمیرم ابتدا به عنوان پیمانکار و سپس به عنوان مجری و دستگاه بهره‌بردار این طرح را تحویل گرفت.
بخشدار مرکزی سمیرم ادامه داد: بر این اساس شهرداری سمیرم در سال 87 تعهد کرد 80 میلیون تومان از اعتبارات داخلی خودشان و نیز 130 میلیون تومان از اعتبارات تملک دارایی‌ها را برای پیست اسکی شهرستان هزینه کند که 130میلیون اعتبارات تملک دارایی‌ها را انجام دادند، اما 80 میلیون تومان تعهدات خود را انجام ندادند و برای سال89 و 90 هم اعتباری تخصیص داده نشد.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه شهرداری توان اجرای این طرح را ندارد در این نشست مصوب شد که در یک جلسه با حضور فرمانداری، شهرداری و شورای شهر و تربیت بدنی این طرح با عنوان دستگاه بهره‌بردار تحویل تربیت بدنی شهرستان شود و شهرداری سمیرم نیز مجری طرح باشد.
شهبازی تصریح کرد: در این نشست همچنین مصوب شد که باب اعتبارات این طرح باز باشد تا سال به سال با تخصیص اعتبار این پیست تکمیل شود.
وی اظهار داشت: فاز یک پیست اسکی زمستان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
 
*تمرین تیم‌های منتخب قایقرانی استان در سمیرم
بخشدار مرکزی سمیرم در ادامه با اشاره به وجود رودخانه‌ها و سدهای بزرگ در این شهرستان گفت: بر اساس تعهد مدیرکل تربیت بدنی استان اصفهان قرار شد به منظور خرید و تجهیز قایق‌های آموزشی در شهرستان 20تومان اعتبار در اختیار هیئت قایقرانی سمیرم قرار گیرد و ما نیز مجوز بهره‌برداری از سد کمانه را بگیریم تا ورزش قایقرانی در سمیرم فعالیت کند.
وی افزود: با توجه به اینکه زاینده رود اصفهان خشک شده و هیئت‌های قایقرانی استان هم جائی برای تمرین ندارند تربیت‌بدنی استان هم نظر مثبت دارد که تیم‌های منتخب را به سمیرم بیاورد و هیئت قایقرانی سمیرم نیز فعال شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول