اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جهرم خبر داد:

راه‌اندازی پیست کارتینگ و زمین پینت‌بال در جهرم

خبرگزاری فارس: شهردار جهرم گفت: پیست کارتینگ و زمین پینت‌بال در شهر جهرم راه اندازی می‌شود.

راه‌اندازی پیست کارتینگ و زمین پینت‌بال در جهرم
علیرضا صحرائیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: این امکانات در مجموعه باشگاه شهرداری جهرم راه‌اندازی و در آینده نزدیک آماده پذیرایی از علاقمندان به ورزش و بازی‌های جذاب می‌شود.
وی فعالیت‌های تفریحی را از عوامل رشد شخصیت به ویژه برای کودکان برشمرد و افزود: در این بین اهمیت وجود شهربازی‌ها که مجهز به وسایل سرگرم کننده باشند، بر هیچ کس پوشیده نیست و به طور حتم یکی از وظایف اصلی شهرداری‌ها است.
صحرائیان با بیان مناسب سازی و تجهیز شهر بازی جهرم نیز گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به زودی شاهد تجهیز شهر بازی جهرم به وسایل بازی‌های جدید می‌شویم.
وی از آغاز عملیات اجرایی پارک خانواده و بانوان در جهرم خبر داد و خاطرنشان کرد: با شناسایی زمین و محل مورد نیاز، عملیات اجرایی و ساخت این دو پارک آغاز شده که امیدواریم با تخصیص اعتبارات مناسب این مهم نیز هر چه سریع‌تر به پایان برسد.
شهردار جهرم با بیان اینکه باید فضای شهری را به نحوی طراحی کنیم که بتوان از طریق آن مسائل اجتماعی و فرهنگی به کودکان منتقل کرد تصریح کرد:
در فضای محدود بازی، کودکان فرصت سرگرمی به صورت مطلوب را ندارند و این مهم به قطع با مدیریت شهری و دایر کردن فضاهای سرگرم کننده به دست می‌آید.
این مسئول ابراز داشت: ایجاد فضایی در شهر که کودکان در آن از طریق بازی بتوانند فرهنگ شهرنشینی و تعامل را بیاموزند و در آن زندگی فردا را تمرین کنند، ‌ضروری است؛ چرا که فضاهای طبیعی مدام در حال محدود شدن هستند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول