اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار نور:

سن اعتیاد در کشور کاهش یافته است

خبرگزاری فارس: فرماندار نور گفت: سن اعتیاد در کشور به شدت کاهش یافته و بیشتر افراد نیز به مواد صنعتی روی آورد‌ه‌اند.

سن اعتیاد در کشور کاهش یافته است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور عبدالقدیر مشایخی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نور با بی‌صدا دانستن جنگ نرم دشمن بیان داشت: این جنگ ابزار و برنامه‌های فریبنده و با زرق و برق دارد و برای جوانان جذاب است.
وی اظهار داشت: در جنگ سخت سروصدا و خشونت و درگیری وجود دارد و قاعدتا کسی نمی‌خواهد در مقابل آن کوتاه بیاید و خواه و ناخواه در مقابلش موضع می‌گیرد و از خود دفاع می‌کند تا دشمن مقابل از پای در آید.
فرماندار نور ادامه داد: اما در مقابل جنگ نرم و ابزار مورد استفاده دشمن عموما جوانان به دلیل رنگارنگ بودن و زرق و برق داشتن و تنوع جذب آن می‌شوند و به جای مقابله و دور کردن دشمن گاهی در دام آنان گرفتار می‌شوند.
مشایخی تصریح کرد: تهاجم فرهنگی دشمن در کشور ما تشدید شده و از انواع ترفندها برای کمرنگ کردن ارزش‌ها و باورهای دینی به ویژه در بین جوانان استفاده می‌کند تا جوان ایرانی با سرگرم شدن به مسائل پوچ و بی‌معنی اصل خود را فراموش کند و با اصل اسلام فاصله بگیرد.
وی خاطرنشان کرد: آنچه که دشمن را ناکام می‌کند تقویت ارزش‌های دینی و باورهای اسلامی در بین نسل جوان است که همواره آنان را بیدار نگه می‌دارد و در مقابل دشمنان با تمام زرق و برق اقداماتشان می‌ایستند.
این مسئول افزایش اعتیاد در بین جوانان را از اقدامات دشمن در خمود کردن این نسل ذکر کرد و اضافه کرد: سن اعتیاد در کشور به شدت کاهش یافته و بیشتر افراد نیز به مواد صنعتی روی آوردند که هم جسم و هم روحشان را به خطر انداخت و گریبانگیر خانواده‌ها شد.
فرماندار نور با انتقاد از پخش موسیقی و استفاده از آلات موسیقی غیرمجاز در عروسی‌ها اذعان داشت: بی‌حجابی و موارد مشابه در عروسی‌ها گسترش یافته و در حالی که هنگام پخش اذان و مراسم‌ها در مساجد به لحاظ رعایت حال مردم و همسایگان محدود شده است صدای موسیقی و خواننده عروسی تا پاسی از شب و گاهی 24 ساعته ادامه دارد و مومنان از این امر نگران هستند.
وی خواستار احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر همگانی و تخصصی در جامعه شد و با درخواست از نیروی انتظامی به منظور برخورد شدیدتر با ناهنجاری‌ها بر اندیشیدن تدابیر خاص برای رفع معضلات فرهنگی اینچنینی تاکید کرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول