اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پنجمین مرکز ترک اعتیاد شهرضا کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: پنجمین مرکز بهداشتی و درمانی شهرضا در سال جاری به همت یک خیر در محله جرم افشار این شهرستان کلنگ‌زنی شد.

پنجمین مرکز ترک اعتیاد شهرضا کلنگ‌زنی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، صبح امروز پنجمین مرکز بهداشتی و درمانی شهرضا در سال جاری به همت یک خیر به نام مظفر طاهری در محله جرم افشار این شهرستان کلنگ‌زنی شد.
در ابتدای این مراسم محمد حسین حریری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرضا از همت والای خیرین سلامت شهرضا سخن گفت و افزود: به هر حال با توجه به افزایش محسوس جمعیت در محله جرم افشار نیاز به توسعه و گسترش این مرکز بهداشتی درمانی احساس می‌شد.
وی ادامه داد: توسعه این مرکز بهداشتی درمانی در فضایی به مساحت 150 متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر 50 میلیون ریال انجام می‌شود.
حریری خدمات این مرکز را شامل مراقبت‌های ویژه زنان باردار کودکان واکسیناسیون حوزه سالمندان و بهداشت روان برشمرد.
در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی امام جمعه شهرضا با تشریح توجه به نیازهای مردم افزود: امام باقر (ع) می‌فرمایند:" در بین مردم افرادی هستند که تلاش و کوشش آنها برای رفع حوایج جامعه است".
وی ادامه داد: در سال گذشته 12 طرح در حوزه مدرسه‌سازی از طریق خیرین مدرسه‌ساز داشتیم و امیدواریم در زمینه بهداشت و درمان نیز چنین آماری را شاهد باشیم.
یعقوبی با اشاره به نبود مرکز ترک اعتیاد در شهرضا اضافه کرد: وجود چنین مرکزی در سطح شهرستان یک نیاز حیاتی است چرا که معتادانی که قصد ترک اعتیاد دارند برای درمان بیماری خود با مشکلات زیادی مواجه هستند.
وی با تشریح اهمیت انجام کار نیک در دنیا، افزود: افرادی که با دست‌رنج خود باری را از دوش جامعه بر می‌دارند و زحمات و مشکلات مردم را کاهش می‌دهند نام نیک خود را برای همیشه جاویدان می‌کنند.
در پایان این مراسم خیر سلامت، مظفر طاهری در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان برای حضور در این مراسم افزود: توسعه و بهسازی این مرکز به عنوان نخستین هدف بنده در حوزه بهداشت و درمان بود و امیدوارم در آینده نزدیک با احداث یک درمانگاه کامل بهداشتی درمانی دین خود را به مردم بزرگوار و شریف این منطقه ادا کنیم.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول