اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

معضل اعتیاد با تلاش همگان از بین می‎رود

خبرگزاری فارس معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: مردم و مسئولان برای از بین بردن معضل اعتیاد تلاش کنند.

معضل اعتیاد با تلاش همگان از بین می‎رود
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی در بازدید از جمعیت رو به فردای شهرستان آزادشهر با تمجید از تلاش‎های سازمان‎های غیردولتی فعال در عرصه مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد اظهار داشت: تاکنون اقدامات خوب و موثری برای ریشه‎کنی معضل اعتیاد در سطح جامعه صورت گرفته است تا از هدر رفتن سرمایه‎های انسانی جلوگیری شود ولی برای ریشه‎کن کردن آن و رسیدن به شرایط ایده‌آل باید جامعه و مسئولان تلاش بیشتری کنند.
وی تصریح کرد: تخریب نیروهای کارآمد جامعه که دارای استعدادهای خوبی هم هستند از برنامه‎های پلید دشمنان نظام است به همین خاطر باید با هوشیاری از نسل جوان خود محافظت کنیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان تصریح کرد: بحث ترک اعتیاد معتادان گمنام و خودمعرف در مراکز ترک اعتیاد  دارای مجوز می‎تواند کمک به برنامه‎های نظام برای از بین بردن اعتیاد باشد که امیدواریم با همت و همکاری مسئولان مربوطه این اقدامات به بهترین شکل ممکن اجرا شود.
جمشیدی با اشاره به فعالیت مراکز ترک اعتیاد در سطح شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: این شهرستان تلاش خوبی را در برای ترک اعتیاد آغاز کرده است که امیدواریم با همکاری و تعامل مسئولان نتیجه خوبی را به همراه داشته باشد.
وی ادامه داد: اقدامات انجام شده در بخش ضمن سلامتی و پاکی جمعی از جوانان مبتلا به مواد مخدر سبب شادی جمع زیادی از خانواده‎ها و جلوگیری از هم پاشیدگی بنیان خانواده‎ها می‎شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان کارگاه آموزش‎های فنی و حرفه‎ای مرکز شکوفاگران پاک‌اندیش گلستان را اقدامی موثر خواند و گفت: این بسیار خوب است که معتادان همزمان با ترک اعتیاد با مهارت‌های فنی و حرفه‎ای آشنا شوند که پس از اتمام دوره درمان با مهارت‎های فنی وارد اجتماع شوند و برای خود و خانواده و جامعه فردی مثمرثمر باشند.
جمشیدی اظهار امیدواری کرد با اعطای تسهیلات بانکی به افراد خودمعرف پاک شده از اعتیاد در بحث اشتغال و مسکن به شکلی مطلوب و قانونمند پیگیری شود تا به سالم بودن افراد و داشتن جامعه‎ای پاک و عاری از اعتیاد کمک کند.
مسلم نوروزی رئیس اداره بهزیستی شهرستان آزادشهر هم با تمجید از حسن توجه دولت خدمتگزار و استانداری گلستان در بحث ترک اعتیاد، با ارائه گزارشی از عملکرد مراکز زیر پوشش ابراز امیدواری کرد حمایت‎های مسئولان امر تا از بین رفتن اعتیاد و پاکی صد درصدی جامعه ادامه داشته باشد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول