اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار رامیان:

دشمن از راه اعتیاد، جوانان را هدف قرار داده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رامیان گفت: تلاش‌های دشمنی که در میدان‎های مختلف از ما شکست خورده این بار در قالب اعتیاد وارد شده و بیش از گذشته نیروی جوانی ما را نشانه گرفته است.

دشمن از راه اعتیاد، جوانان را هدف قرار داده است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قاسم سمیعی عصر دیروز در همایشی که با حضور جمعی از دانش‌آموزان دختر و پسر دوره‎های راهنمایی و متوسطه شهرستان رامیان همراه بود به بیان فرمایشاتی از مقام معظم رهبری در زمینه هجمه‎های فرهنگی و اجتماعی دشمن پرداخت و از دانش‎آموزان خواست به عنوان سرمایه‎های اصلی این نظام مواظب توطئه‎های دشمنان باشند.
وی خانواده‌ها را به هوشیاری و مراقبت بیشتر از فرزندان و ایجاد یک رویه درست تربیتی و نظارتی دعوت کرد و اظهار داشت: اگر در امر تربیت و رفت و آمد فرزندان دچار اهمال و سستی شویم دشمن از همین راه بزرگ‌ترین ضربه خود را به پیکره نظام اسلامی ما می‌زند.
فرماندار شهرستان رامیان گفت: نباید این موضع را نیز ساده انگاشت که دشمن می‌خواهد تنها از این طریق جوانان ما را که گاه دچار برخی غفلت‌ها نیز می‌شوند مورد هجمه قرار دهد بلکه هجمه رسانه‌ای، توزیع فیلم و سی‌دی‌های مستهجن، پخش فیلم از ماهواره و بسیاری از برنامه‌های فرهنگی و هنری مبتذل دیگر می‌تواند زمینه این غرق شدن‌ها را فراهم آورد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان هم همایش یکی از وظایف آموزش و پرورش را ایجاد زمینه‎های آگاهی‌بخشی به دانش‎آموزان تمام دوره‎ها در زمینه آسیب‎های موجود در جامعه عنوان کرد.
حسین آشکارکلایی نسل امروز را آینده‎ساز کشور دانستند که باید تمام وقت خود را صرف کسب مدارج عالی کنند.
وی تصریح کرد: نظارت خانواده و مربیان بر معاشرت‎ها و جامعه دوستان و همسالان را از جمله موارد تاثیرگذار است که می‎تواند دانش‎آموزان را از افتادن در ورطه انحرافات اجتماعی نجات دهد.
آشکارکلائی مهم‌ترین حمله دشمن را متوجه قشر عظیم نوجوانان و جوانان جامعه اسلامی ما عنوان کرد و به ذکر نمونه‎هایی از اثرات فردی و اجتماعی اعتیاد به مواد مخدر شیمیایی و صنعتی که بسیار مخرب‎تر از موادمخدر سنتی است، پرداخت.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول