اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

سپاه فرزند خلف حضرت امام و انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: سپاه فرزند خلف حضرت امام و انقلاب است و برای حفظ دستاوردهای انقلاب از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند.

سپاه فرزند خلف حضرت امام و انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، مرتضی خراسانی پیش از ظهر امروز در جمع تعدادی از بسیجیان فعال و پرسنل سپاه ناحیه نهاوند اظهار داشت: سپاه پاسداران مفتخر به این است که همزمان با آغاز انقلاب متولد شده و در عمر پربرکت انقلاب و نظام اسلامی همواره در خدمت اهداف والا، مقدس و شرافتمندانه آن بوده است.
وی افزود: یکی از دلایل خشم و عصبانیت دشمنان از سپاه این است که این نیروی مخلص و حزب‌اللهی هیچگاه از مسیر صحیح و عزت‌مندی که انتخاب کرده یک قدم عقب ننشسته و هر روز نسبت به روز قبل موفقیت و پیروزی جدید و باارزشی برای ایران اسلامی به ارمغان می‌آورد و می‌آفریند.
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ادامه داد: سپاه موجب امید همه دلسوزان نظام و باعث ناامیدی بدخواهان نظام شده است بنابراین دشمنان هر روز به فکر ایجاد نقشه‌ای جدید برای خدشه‌دار کردن چهره پرفروغ این نهاد انقلابی و مردمی هستند اما غافل از این هستند که هرگز نخواهند توانست به اهداف شوم و پلیدشان دست یابند.
وی مسئولان نظام اسلامی را قدردان مردم ولایت‌مداری ذکر کرد که از همه چیز خود برای پا برجا بودن آرمان‌های والایشان از جان خود گذشتند و به آن افتخار می‌کنند.
خراسانی به نقش سپاه در خنثی‌سازی افکار، اندیشه و اهداف پلید دشمنان اشاره کرد و بیان داشت: همزمان با پیشرفت علوم و فنون روز سپاه نیز توانسته است خود را به انواع سلاح نظامی، آفندی، پدافندی مجهز کند که همه اینها جز با سلاح ایمان به خدا و ولایت‌مداری ممکن و میسر نمی‌شد که به لطف خدا سلاح ایمان و ولایت‌مداری از مشخصه‌های بارز سپاه است.
فرماندار نهاوند نیز سپاه را برگرفته از اندیشه پاک و نورانی حضرت امام خمینی (ره) خواند و گفت: نفس مسیحای حضرت امام خمینی (ره) آن چنان تغییر و تحولی در بنیان جوانان ایجاد کرد که از همه چیز خود با رضایت کامل قلبی گذشتند تا انقلاب و نظام اسلامی به این مرحله برسد و مانند درخت ریشه‌داری به خوبی ثمره و میوه دهد.
اسماعیل زارعی‌کوشا به نقش سپاه در دوران هشت ساله دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: این نهاد مقدس از آنجایی که نیروی مردمی بود توانست مورد اعتماد مردم نیز قرار گیرد و در دوران هشت ساله دفاع مقدس پرونده‌ای به سفیدی لوح دل شهدای مخلص داشته باشد.
وی به خدمات سپاه بعد از پایان جنگ نیز اشاره کرد و افزود: بعد از اتمام جنگ چون سپاه ذاتاً در جنب‌ و جوش انقلابی بود، نمی‌توانست بدون تحرک باقی بماند بنابراین با تدبیر مقام معظم رهبری و دیگر مسئولان دلسوز نظام این نهاد مقدس تقویت شد و وارد عرصه سازندگی و آباد کردن زیرساخت‌های نظام اسلامی شد و عملاً به دشمنان اسلام و انقلاب فهماند که با وجود همه تهدیدها و تحریم‌ها بیشتر از گذشته موفقیت‌های چشمگیری را کسب می‌کند که این چنین نیز شد بنابراین خشم و عصبانیت دشمن از این نهاد انقلابی و مردمی دور از ذهن نیست چون سپاه در اندیشه و افکار عموم و همه مردم جا دارد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول