اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام رئیسی:

سپاه قدس حرکت نظامی در هیچ کشوری انجام نمی‌دهد/استکبار راه خود را گم کرده است

خبرگزاری فارس: معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه استکبار راه خود را گم کرده است، به اتهامات واهی علیه سپاه قدس سپاه اشاره و تاکید کرد: سپاه قدس هیچ حرکت نظامی در هیچ کشوری انجام نمی‌دهد.

سپاه قدس حرکت نظامی در هیچ کشوری انجام نمی‌دهد/استکبار راه خود را گم کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران خراسان شمالی با اشاره به تأثیرات انقلاب اسلامی در جنبش‌های کشورهای اسلامی منطقه اظهار داشت: آن‌ها نمی‌توانند عامل این حرکت‌ها را دریابند و بعد سپاه قدس را متهم می‌کنند.
وی افزود: اساسنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از روز اول انقلاب مشخص و صریح بوده که پاسدار انقلاب اسلامی و ارزش‌های اسلامی است.
رئیسی خطاب به این کشورها اظهار داشت: شما به جای آنکه بروید ببینید که مردم یمن چه می‌گویند روز به روز خون ریخته و مردم را قتل عامل کرده و بعد اتهامات واهی علیه سپاه قدس مطرح می‌کنید.
وی با اشاره به حرکت‌های مردم در لبنان، عراق و ... اظهار داشت: این خود مردم منطقه بوده که حرکت‌های ضد استکباری را آغاز کرده‌اند و به برکت پیام انقلاب اسلامی، رهنمودهای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری انجام شده است.
معاون اول قوه قضائیه با تاکید بر اینکه حرکت انقلاب اسلامی، حرکتی نیست که بشود در بیرون مرزها متوقف کرد، افزود: جایگاه انقلاب اسلامی در قلب‌های مردم منطقه بوده و دشمنان باز به این موضوع توجه نکرده و دچار توقف شدند.
وی با اشاره به جنبش وال استریت و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل تصریح کرد: استکبار در حقیقت راه خود را گم کرده و دچار نوعی سردرگمی شده است.
وی با اشاره به اینکه امروز در حالی در آستانه برگزاری 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی قرار داشته که جمهوری اسلامی عالی‌ترین موقعیت و اقتدار قرار دارد، گفت: تمام این افتخارات به یمن خون شهدا و به برکت حضور مردم است.
رئیسی اظهار داشت: در همین راستا مدیران نقش اساسی را در خدمت رسانی به مردم و افزایش رضایتمندی و اعتماد سازی دارند.
وی اضافه کرد: سخن مکتب ما همواره محبت، دوست داشتن و خدمت به مردم بوده و عشق ورزیدن به مردم از ویژگی‌های نظام اسلامی است.
معاون اول قوه قضائیه همچنین بر حفظ وحدت و همدلی تمام مسئولان تاکید کرد و گفت: رهبری همواره در این زمینه رهنمودهای ارزنده‌ای داشته و باید مسئولان در فضای وحدت و همدلی برای خدمت رسانی به مردم تلاش کنند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول