اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

جذب نیروهای بومی اولویت سپاه در کردستان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌‌المقدس کردستان با اشاره به نقش گسترده مردم این استان در امنیت پایدار این خطه از میهن اسلامی، گفت: جذب نیروهای بومی اولویت سپاه در کردستان است.

جذب نیروهای بومی اولویت سپاه در کردستان است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین رجبی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده لشکر 22 بیت‌المقدس کردستان در سنندج اظهار داشت: نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کردستان از آمادگی کامل برای دفاع از آرمان‌های والای انقلاب برخوردار بوده و همواره با تمام توان از مرزهای مادی و معنوی ایران اسلامی دفاع می‌کند.
وی افزود: لشکر 22 بیت‌المقدس کردستان و از بدو تشکیل تا به حال از جمله یگان‌های موفق کشور بوده که پس از شرکت در عملیات‌های متعدد در دوران جنگ تحمیلی و پایان هشت سال دفاع مقدس به کردستان بازگشته و تمام مناطق مختلف استان را زیر فعالیت‌های امنیتی و دفاعی خویش قرار داده‌ است.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اذعان به حضور گسترده و تأثیرگذار مردم کردستان در برقراری امنیت پایدار در این خطه از میهن اسلامی اظهار داشت: هم‌اکنون اکثریت نیروهای خدوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کردستان را نیروهای بومی تشکیل می‌دهند و جذب نیروهای بومی در استان از اولویت‌های سپاه به شمار می‌آید.
سردار رجبی تصریح کرد: نظام اسلامی در راستای ایجاد امیت پایدار در این منطقه نسبت به نیروهای بومی اهتمام ویژه‌ای داشته و دارد.
فرمانده سپاه بیت‌القدس کردستان افزود: لشکر 22 بیت‌المقدس از جمله یگان‌های نمونه سپاه بوده و از بدو تشکیل تاکنون یک لحظه و حتی یک روز استراحت نداشته است و همواره برای دفاع از امنیت و آسایش مرزهای ایران اسلامی با جانفشانی نیروهای رشید و ایثارگر خویش حماسه‌های بزرگی را خلق کرده‌ است.
سردار رجبی با تقدیر از خدمات سرهنگ ذبیح‌الله مالکی فرمانده اسبق این لشکر تصریح کرد: امید است سردار نادر فلاح فرمانده جدید این لشکر با اهتمام جدی در راستای حفظ و ارتقای آمادگی همه جانبه نیروهای مستقر در لشکر تلاش کند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول