اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون وزیر کشور:

جمهوری اسلامی یگانه مرکز مخاطره اهداف استکبار است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی وزیر کشور گفت: استکبار می‌داند که یگانه مرکز مخاطره اهدافش، جمهوری اسلامی ایران است.

جمهوری اسلامی یگانه مرکز مخاطره اهداف استکبار است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، صولت مرتضوی ظهر امروز در همایش آموزشی- توجیهی مدیران اجرایی و دست‌اندرکاران نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان‌های خراسان رضوی و شمالی با تأکید بر این مطلب، اظهار داشت: گفتمان امام و رهبری انقلاب را صادر کرده و استکبار جهانی با تمام امکانات به کار خود ادامه می‌دهد از جمله همین بحث اخیر اتهام به ایران و نیز حرکت ایران به سوی سلاح هسته‌ای و نیز بحث حقوق بشر سه موضوعی است که استکبار از آن استفاده می‌کند ولی جمهوری اسلامی با توجه به مبانی فقه پویای تسمیع و فرهنگ اسلامی نیازی به این مسائل ندارد.
مرتضوی به بیانات مقام معظم رهبری در مقاطع مختلف در مورد انتخابات اشاره کرد و افزود: رهبری در بیاناتشان پس از فتنه 88 فرمودند که در جمهوری اسلامی تراز مشارکت، مشارکت مطلوب است.
معاون سیاسی وزیر کشور، اضافه کرد: انتخابات یک شاخص برای مقبولیت اجتماعی و سیاسی و مشروعیت نظام جمهوری اسلامی ایران است و همه مجریان باید امانت‌دار مردم باشند.
وی با اشاره به اینکه مسئولان مختلف از جمله منبرداران و فعالان سیاسی باید از انتخابات به عنوان سنتی الهی پاسداری کنند، بیان کرد: انتخابات مظهر مشارکت ملی، نماد مشروعیت و پشتوانه امنیت ملی است.
مرتضوی با بیان این مطلب که انتخابات امسال باید با شفافیت بیشتری برگزار شود، تصریح کرد: 10 درصد از حوزه انتخابات این دوره از طریق الکترونیکی است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول