اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شهرضا:

انتخابات نماد تبلور یکپارچگی ملت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرضا گفت: انتخابات به عنوان عرصه‌ای برای حضور تمامی احزاب، گروه‌ها و آحاد مردم مطرح است.

انتخابات نماد تبلور یکپارچگی ملت است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام نعمت‌الله صالح ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرضا اظهار داشت: حفظ تقوا در تمامی شئونات زندگی به عنوان یک اصل مهم و سازنده مطرح است.
وی ادامه داد: امروز به عنوان روز 13 آبان ماه که مقارن با سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) است مطرح است که ایشان با تقوای بی‌نظیر خود این روز را در تاریخ ایران اسلامی تا همیشه ایام ماندگار کردند.
صالح با اشاره به سالروز تسخیر لانه جاسوسی تصریح کرد: در آن روز به یادماندنی بسیاری از دانشجویان و دانش‌آموزان هدفی که حضرت امام (ره) در سال 42 فریاد زدند را در عمل به منصه ظهور رساندند.
امام جمعه موقت شهرضا در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به شهادت حضرت امام محمد باقر (ع) تصریح کرد: این امام همام با تمام مظلومیتی که در دوران حیات پر بار خود متحمل شدند تحولات گسترده و بی‌نظیری را در حوزه تفکرات شیعی ایجاد کردند.
وی با اشاره به عید قربان اضافه کرد: این روز بزرگ فرصت بسیار خوبی برای نیایش و تضرع به درگاه خداوند متعال است.
صالح در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: رهبر معظم انقلاب از انتخابات به عنوان نماد اقتدار و عظمت کشور یاد می‌کنند و این بیانگر اهمیت و جایگاه این رویداد بزرگ در حوزه‌های مختلف اجتماعی است.
نماینده ولی فقیه در شهرضا با اشاره به لزوم ایجاد فضای مناسب برای حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات اضافه کرد: مجلس به عنوان سکان‌دار امور مملکت مطرح است و مردم ما تجربیات تلخی همچون مجلس ششم و یا به تعبیر بهتر مجلس فتنه را در ذهن خود دارند.
وی با اشاره به فتنه‌های پس از انتخابات سال 88 گفت: دشمنان انقلاب همواره با اهداف شوم خود می‌خواهند انتخابات را به یک چالش امنیتی برای کشور تبدیل کنند و این یک وظیفه همگانی است که دشمنان را از رسیدن به این اهداف پلید ناکام بگذارند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول