اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

انتخابات هیئت مدیره شهرک صنعتی یزد برگزار شد

خبرگزاری فارس: اعضای جدید هیئت مدیره شهرک صنعتی یزد با برگزاری انتخابات معرفی شدند.

انتخابات هیئت مدیره شهرک صنعتی یزد برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد، با حضور سید مسعود عظیمی، مدیرعامل، علیرضا رضایی معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی و قاسم قناعت‌گر مسئول حراست شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد و جمعی از صنعتگران و صاحبان واحدهای تولیدی شهرک صنعتی یزد، انتخابات از بین داوطلبان متقاضی عضویت برگزار و اعضای برای یک دوره دو ساله انتخاب شدند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد در این جلسه با قدردانی از زحمات و فعالیت‌های صورت گرفته توسط اعضای سابق هیئت مدیره، از حضور مدیران و صاحبان صنایع در این انتخابات تقدیر کرد.
سیدمسعود عظیمی با تأکید بر همدلی مسئولان شرکت عمران و صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی، ابراز امیدواری کرد: هیئت مدیره جدید با مساعدت و یاری صاحبان صنایع بتواند گام‌های موثری در مسیر عمران و آبادانی شهرک صنعتی بردارد.
وی تصریح کرد: اعضای جدید هیئت مدیره باید با همسو کردن توانمندی‌های واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی در رفع مشکلات مختلف نقش مؤثر و قابل توجهی را ایفا کند.
عظیمی یادآور شد: انتخابات اعضای هیئت مدیره شهرک‌های صنعتی در راستای سیاست‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و در راستای اجرایی شدن اصل 44 قانون اساسی و واگذاری تصدی‌گری‌ها به بخش خصوصی انجام می‌شود.
با انجام انتخابات، علی‌اکبر حجت، فرخ ارسلان‌زاده، علی‌محمد ملک‌زاده تفکری، سیدمحمد حسینی المدرسی و عباس خوانین‌زاده به عنوان اعضای اصلی و کاظم بهادری و محمد کشاورزیان به عنوان بازرس انتخاب شدند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول