اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

مشارکت گروه‌های اصولگرا در انتخابات ضروری است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت تمام گروه‌های اصولگرا در انتخابات مجلس شورای اسلامی ضروری است.

مشارکت گروه‌های اصولگرا در انتخابات ضروری است
امیرحسین قاضی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با بیان این مطلب اظهار داشت: گروه‌ها و احزاب مختلف جبهه اصولگرایی باید تلاش خود را انجام دهند که به وحدت رویه برسند و در انتخابات شرکت کنند.
وی تصریح کرد: در بین جریان‌ها و احزاب اصولگرا گفتمان‌های مختلفی وجود دارد و برای به وحدت رسیدن باید دو کار صورت گیرد که به رسمیت شناختن این گفتمان‌ها یکی از راه‌هایی است که می‌تواند در نهایت منجر به نتیجه بخش بودن اصولگرایان برای انتخابات پیش رو باشد.
قاضی‌زاده ادامه داد: علاوه بر به رسمیت شناختن گفتمان‌ها، پذیرفتن آن نیز ضروری است و منجر به حفظ وحدت و اتحاد در بین جریان اصیل و انقلابی اصولگرایی می‌شود.
عضو کمیسیون بهداشت مجلس به نقش رسانه‌ها در به وحدت رساندن جریانات اصولگرایی اشاره و خاطرنشان کرد: رسانه‌ها به جای اینکه به اختلافات در بین احزاب و گروه‌ها دامن بزنند، بهتر است واقعیت‌ها را عنوان کنند تا در نهایت انتخابات پر شور و گسترده‌ای برگزار شود.
وی با بیان اینکه تمام گروه‌های اصولگرا در انتخابات شرکت گسترده داشته باشند، افزود: علاوه بر گزینه‌های برجسته‌ای که اعمال و رفتار آنها، جریان ناب اصولگرایی را به اثبات رسانده باید سعی کنیم گروه‌های مختلف را در انتخابات مشارکت دهیم.
قاضی‌زاده با اشاره به نقش حضرات آیات مهدوی‌کنی و مصباح یزدی در وحدت بخشیدن به گروه‌های اصولگرا ادامه داد: این شخصیت‌های برجسته در مسیر انقلاب بوده اند و با تدابیر و درایت خود می‌توانند در اتحاد بین اصولگرایان نقش موثری ایفا کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول