اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار چالوس خبر داد:

آغاز به‌کار ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس در چالوس

خبرگزاری فارس: فرماندار چالوس از آغاز به‌کار ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان خبر داد.

آغاز به‌کار ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس در چالوس
به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، سید قدیر رضایی صبح امروز در نخستین جلسه ستاد انتخابات شهرستان چالوس اظهار داشت: اعضای ستاد انتخابات شهرستان چالوس باید توجه داشته باشند که انتخابات باید بر اساس امانت‌داری، دینداری و رقابت سالم برگزار شود.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان چالوس با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال ایجاد تنش و برهم زدن آرامش در کشور است، تصریح کرد: هیچ کس حق دخالت در امور انتخابات را ندارد و بر اساس قانون و هماهنگ با ستاد انتخابات استان و کشور فعالیت‌ها را پیگیری خواهیم کرد.
رضایی بیان داشت: انتخابات یک پروژه سنگین است که اعضای ستاد انتخابات باید با صبر و بردباری و هماهنگ با رئیس و دبیر ستاد انتخابات برنامه‌های اجرایی را پیش ببرند.
وی تاکید کرد: قانون‌گرایی یک اصل مهم در انتخابات است و همه ما موظف هستیم تا بر اساس قانون عمل کرده و برنامه‌های نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان را پیگیری کنیم.
رضایی گفت: با تبلیغات زودرس انتخاباتی در سطح شهرستان برخورد می‌شود و نباید برخلاف مقررات عمل شود.
نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس بیان داشت: بالابردن مشارکت حداکثری مردم مهم است و باید در این زمینه تلاش وافری صورت گیرد و برنامه‌ها و فعالیت‌های ستاد انتخابات بر این اساس تدوین شود.
وی ادامه داد: بکارگیری امکانات دولتی و بیت المال برای تبلیغات هر یک از کاندیداها خلاف بوده و با آن اداره مربوطه برخورد می‌شود.
رضایی اضافه کرد: عبدالباقی دانشور، علی ابراهیمی، کوروش یوسفی، صدرالله ردایی، علی ردایی، رمضان رضایی و علی بابایی به ترتیب به‌عنوان دبیر ستاد انتخابات، مسئول کمیته امنیت، مسئول کمیته اطلاع‌رسانی، مسئول کمیته سیاسی، مسئول کمیته پشتیبانی، مسئول کمیته فناوری و کارشناس ستاد انتخابات شهرستان چالوس انتخاب شدند.
این مسئول اذعان داشت: همچنین بخشداران کلاردشت و مرزن‌آباد به همراه رئیس اداره ثبت و احوال و رئیس اداره مخابرات شهرستان چالوس به عنوان اعضای ستاد انتخابات شهرستان چالوس فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول