اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان رضوی:

مهمترین مظهر قدرت نرم جمهوری اسلامی انتخابات است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: انتخابات مظهر حاکمیت و به فعلیت رساندن ولی‌فقیه و مهمترین مظهر قدرت نرم جمهوری اسلامی انتخابات است.

مهمترین مظهر قدرت نرم جمهوری اسلامی انتخابات است
به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، سردار محمد غفاری صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان چناران اظهار داشت: مهمترین موضوع کاری ما در ماه‌های آخرسال انتخابات است و ستاد انتخابات تشکیل و احکام اعضای ستاد صادر شده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی افزود: هر نظامی مهمترین کارکردش امنیت ملی، داخلی ،اجتماعی و فردی است و هر نظام سیاسی برای بقای خودش دو عنصر مشروعیت و کارآمدی را نیاز دارد.
وی ادامه داد: کارآمدی نظام به امنیت است و انتخابات مظهر ملی امنیت است و نباید به چالش امنیتی تبدیل شود و بارزترین و قابل اندازه‌ترین مشارکت مردم در سرنوشت سیاسی جامعه انتخابات است.
غفاری بیان داشت: مهمترین عنصر مشروعیت اجتماعی نظام جمهوری اسلامی ولایت است.
رئیس ستاد انتخابات استان گفت: انتخابات مظهر امنیت ملی و داخلی است و شرکت در انتخابات حق و یک تکلیف شرعی است انتخابات مظهر تغییر سیاسی در داخل کشور به وسیله قدرت نرم است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی افزود: گفتمان سلبی و ایجابی دو گفتمان امنیت است و تفاوت این دو گفتمان این است که گفتمان سلبی نظامی است ولی در ایجابی اگرمردم احساس امنیت کنندایجابی است و  در تمام ابعاد این امنیت ایجابی است.
وی اظهارداشت: حضور مردم در انتخابات نشانگر امنیت در کشور است.
معاون استاندار خراسان رضوی گفت: انتخابات مجلس آینده به دلیل اینکه نخستین انتخابات بعد از فتنه 88 است از حساسیت زیادی برخوردار است و آن انتخابات تعیین‌کننده رئیس جمهور آینده است و باید بصیرت و آگاهی را در انتخابات افزایش دهیم.
معاون استاندار خراسان رضوی گفت: اعتبارات شاخص‌های فرهنگی 100درصد اختصاص یافته است و همچنین درخواست کردیم که اعتبارات تملک دارایی افزایش یابد.
وی افزود: تکریم خانواده ،عفاف حجاب ،وحدت در انسجام ،کانون‌های فرهنگی مساجد ازجمله شاخص‌های فرهنگی است که برای آنان بودجه تصویب شده است.
غفاری به سرشماری نفوس ومسکن اشاره کرد و گفت: در آمارگیری روند سرشماری بسیار خوب است و 28 درصد خانواده‌های استان در 6‌روز اول آمارگیری انجام شده است و از این درصد 26درصد خانواده‌ها در منازل حضور داشته و فقط 2درصد حضور نداشته‌اند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی افزود: افرادی که در موقع مراجعه آمارگیران درمنزل حضور نداشته‌اند با تماس به ستاد اطلاعات خود را بازگو کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول