اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای زنجان خبر داد:

شرکت 1405 نفر در آزمون تئوری ادواری مهارت در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان از شرکت یک‌هزار و 405 نفر به صورت سراسری و همزمان با کشور در مرحله تئوری آزمون ادواری مهارت در زنجان خبر داد.

شرکت 1405 نفر در آزمون تئوری ادواری مهارت در زنجان
قاسم صیادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: مرحله تئوری آزمون ادواری در روز جمعه 20 آبان ماه سال جاری، به طور همزمان با کشور در استان زنجان در شش شهرستان استان زنجان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این آزمون در زنجان‌، ابهر‌، ماهنشان‌، طارم‌، قیدار و خرم‌دره برگزار می‌شود، بیان داشت: این آزمون با شرکت یک هزار و 405  نفر به صورت سراسری و همزمان با کشور برگزار می‌شود.
مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان تصریح کرد: بیشترین شرکت‌کنندگان این آزمون در شهر زنجان به تعداد 569 نفر و کمترین آن مربوط به حوزه ماهنشان به تعداد 44 نفر است.
وی افزود: یک هزار و 160 نفر از شرکت‌کنندگان در این آزمون را آقایان و 245 نفر را خواهران تشکیل می‌دهند.
صیادی با اشاره به اینکه حرفه تعمیرکار اتومبیل‌های سواری درجه 2 بیشترین متقاضی را دارد، خاطرنشان کرد: در این حرفه 200 متقاضی حضور دارند.
وی تصریح کرد‌: این آزمون در استان زنجان در 104 حرفه  فنی و خدماتی در هشت حوزه مستقل و با حضور ناظر و کارشناس اعزامی از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برگزار می‌شود.
مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: ثبت‌نام کنندگان آزمون ادواری الکترونیکی که از 10 تا 20 مهر ماه سال جاری به صورت اینترنتی در این آزمون‌ها شرکت کرده‌اند، می‌توانند از روز فردا تا 18 آبان ماه سال جاری با به همراه داشتن کد رهگیری و سایر مشخصات مورد نیاز به سایت سازمان به آدرس advari.irantvto.ir مراجعه و نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام‌، تا از زمان و مکان برگزاری آزمون اطلاع حاصل کنند.
وی خاطرنشان کرد‌: از آنجایی که دریافت کارت ورود به جلسه توسط خود متقاضی و به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد، لذا به متقاضیان توصیه می‌شود در تاریخ مشخص شده و در نخستین فرصت ممکن نسبت به پرینت و دریافت کارت خود اقدام کنند.
صیادی از تجلیل برگزیدگان مسابقات جهانی مهارت لندن2011، کارشناسان و مربیان این دوره از مسابقات خبر داد و بیان کرد: در المپیاد مهارت 2011 لندن از استان زنجان از بین 12 نفر کار آموز اعزامی‌، دو کار آموز در مسابقات جهانی مهارت لندن حضور داشتند‌ که این امر حاکی از جدیت و پشتکار تلاشگران عرصه فن و مهارت و مدیریت و کارکنان این  مجموعه است.
وی با بیان اینکه ایران توانسته است در پنج تا شش دوره از مسابقات رشد چشمگیری را در حوزه فن و مهارت ایجاد کند‌، گفت: تیم مهارتی ایران در میان 48 کشور شرکت‌ کننده در امتیاز تیمی توانست رتبه ششم جهانی را به خود اختصاص دهد.
 مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان متذکر شد: در این میان کار آموز اعزامی این اداره کل در رشته رباتیک موفق به کسب رتبه پنجم جهانی شد.
وی این موفقیت را مدیون تلاش همه افراد در عرصه فن و مهارت در سطوح مختلف سازمان و اداره کل عنوان کرد و گفت: با تلاش همه جانبه مسئولان و جوانان این مرز و بوم گام‌های موثری در عرصه فن و مهارت برداشته شود.
صیادی با بیان اینکه از مجتبی کریمی و امید کرمی از کار آموزان برگزیده مسابقات مهارت جهانی تقدیر شد، افزود: از علی افشاری و محمد علی قنبری‌یکتا کارشناسان داور المپیاد جهانی و ید‌الله جماعتی مسئول المپیاد مهارت اداره کل تجلیل شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول