اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال تاکنون صورت گرفت؛

ارائه ۱۱۷ هزار نفرساعت آموزش در فنی وحرفه‌ای رامشیر

خبرگزاری فارس: سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای رامشیر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱۷ هزار و ۴۶۰ نفر ساعت آموزش مهارتی در دو بخش دولتی و غیر دولتی به اجرا درآمده است.

ارائه ۱۱۷ هزار نفرساعت آموزش در فنی وحرفه‌ای رامشیر
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی فنی و حرفه‌ای خوزستان، فاضل کردونی اظهار داشت: در بخش دولتی با شش رشته آموزشی تعداد ۱۵۰ نفر به میزان ۶۰ هزار و ۱۵۵ نفرساعت آموزش مهارتی را به صورت رایگان فرا گرفتند.
وی ادامه داد: آموزشگاه‌های آزاد این شهرستان با تعداد پنج آموزشگاه آزاد زیر پوشش در پنج رشته ۵۷ هزار و ۳۰۵ نفر ساعت آموزش را براساس تعرفه‌های آموزشی اجرایی کردند.
کردونی افزود: همچنین در این مدت ۲۰۰ نفر در بخش صنعت ساختمان، ۷۰ نفر در بخش نانوایی، ۳۰ نفر از معرفی شدگان کمیته امداد و همچنین ۱۰ نفر از بیمه بیکاران معرفی شده اداره کار آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.
سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای رامشیر خاطرنشان کرد: در این شهرستان پنج مرکز استاد شاگردی با مجوز فنی و حرفه‌ای در حال فعالیت و آموزش به جوانان هستند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول