اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج:

مدیرعامل و کادر فنی فوتبال شهرداری دیدگاه مشترک دارند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم شهرداری یاسوج با بیان اینکه نظرات مدیرعامل جدید تیم فوتبال شهرداری یاسوج در رابطه با فوتبال با واقعیات منطبق بوده و دیدگاهی حرفه‌ای در فوتبال است، گفت: مدیرعامل و کادر فنی شهرداری یاسوج در بسیاری از زمینه‌ها هماهنگی کامل و دیدگاه مشترک دارند.

مدیرعامل و کادر فنی فوتبال شهرداری دیدگاه مشترک دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عباس چمنیان پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با بیان این‌که باخت به ماشین‌سازی تبریز در هفته اول جام آزادگان یکی از الطاف الهی روا داشته شده به تیم ما بود، اظهار کرد: با آن بازی و آن باخت به بسیاری از واقعیات فوتبال در این استان و شهر یاسوج پی بردیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان سیری از قضایای مختلف در این تیم از ابتدا تاکنون ابراز داشت: بعضی‌ها که واقعیات فوتبال را می‌دانستند ناخواسته به دنبال و پیرو حاشیه‌ها در مقابل این تیم موضع‌گیری می‌کردند که خوشبختانه برخی از این افراد هم‌اکنون بهترین یاور تیم فوتبال شهرداری یاسوج هستند.
این مربی شاغل در لیگ دسته اول فوتبال کشور حاشیه‌ها را نیز جزئی از پیکره فوتبال دانست و بیان داشت: حاشیه‌های جذاب برای فوتبال مفید و حاشیه‌های مخرب تنها بلای جان این رشته ورزشی کشور است که چند صباحی بر روی فوتبال این مرز و بوم سایه افکنده است.

*فوتبال کهگیلویه و بویراحمد حاشیه‌ساز حرفه‌ای ندارد
وی با تفاوت قائل شدن میان حاشیه‌سازان حرفه‌ای و برخی از کسانی که از روی پی نبردن به قوانین و مقررات فوتبال و تنها از روی برخی تصفیه‌ حساب‌های شخصی حاشیه سازی می‌کنند، تصریح کرد: خوشبختانه فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گرفتار حاشیه‌سازان خطرناک دسته نخست نگردیده است.
چمنیان به سیر تکامل تاکتیکی در این تیم و وضعیت و حالت رو به رشد آن اشاره کرد و گفت: برخی از بازیکنان ما همانند میلاد جعفری و مروی زیر بار برخی حرف‌هاب بی‌حساب کمر خم کردند که اکنون با موفقیت‌های جاری تا اندازه‌ای این روحیه از دست رفته به کالبد آن‌ها بازگشته است.

*برخی بازیکنان شهرداری پیشنهاد 100 میلیونی از تیم‌های دیگر داشتند
وی در همین زمینه افزود: میلاد جعفری بازیکنی بود که پیشنهاد 100 میلیون تومانی فراز کمالوند را برای بازی در تیمش قبول نکرد و تنها به عشق برخی موضوعات با درصدی بسیار پایین‌تر راهی فوتبال این دیار شد که متاسفانه استقبال خوبی از این بازیکن از سوی برخی حاشیه‌سازان اول فصل نشد و بسیاری از مشکلات ما در ادامه کار به همین دلیل بود.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج به وضعیت سایر بازیکنان این تیم در فصل جاری اشاره کرد و بیان داشت: صمد اکبری کاپیتان تیم فوتبال شهردای یاسوج از آن دسته بازیکنان خوبی است که باید با او صحبت کرد و واقعیات فوتبال را به وی تفهیم کرد.

*صمد اکبری بازسازی شد
چمنیان با گلایه از برخی رفتارهای گذشته در این تیم یادآور شد: در خصوص صمد اکبری این بازیکن جنگنده به‌گونه‌ای رفتار شده بود که فکر می‌کرد با تمرین کم و کاهلی هم می‌توان برای تیم مثمر ثمر بود و در ابتدای فصل این موضوع کاملا در نحوه تمرین و بازی این بازیکن محسوس و مشهود بود.
وی گفت: اکنون این بازیکن به درجه‌ای رسیده که در تیم ما به عنوان یک کاپیتان دارای شخصیت رهبر تیم در درون زمین فوتبال از جایگاهی خاص در میان بازیکنان برخوردار بوده و این موضوع در نوع بازی وی در چند دیدار اخیر نیز تاثیر گذاشته است.
 
*چند بازیکن شهرداری مورد توجه قلعه‌نویی قرار گرفتند
چمنیان به بازی خوب بازیکنان این تیم در مقابل تراکتورسازی تبریز اشاره کرد و گفت: بازیکنان ما در این دیدار چنان نمایش خوبی از خود بر جا گذاشتند که چند نفر از آن‌ها مورد توجه مربی بزرگ تیم فوتبال تراکتورسازی قرار گرفته و قلعه‌نویی از من جویای سن و سال و قرارداد آن‌ها با تیم فوتبال شهرداری یاسوج شد.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با ابراز خوشحالی از سامان گرفتن اوضاع مدیریتی این تیم با انتخاب قباد نگین‌تاجی به عنوان شهردار یاسوج و مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری این شهر عنوان کرد: این مدیر در نخستین لحظات احراز این پست و حتی پیش از آن به صورت مرتب وضعیت تیم را پی‌گیری کرده است.

*نگین‌تاجی با دیدی باز نگاهی حرفه‌ای به فوتبال دارد
چمنیان تصریح کرد: از فحوای کلام و نوع برخورد مدیریتی نگین‌تاجی این‌گونه استنباط می‌شود که وی نگاهی حرفه‌ای و دلسوزانه به فوتبال دارد و از برخی ندانم‌کاری‌ها و دخالت‌ها کلایه‌مند است.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با ابراز این سخن که ما در مجموعه کادر فنی این تیم آماده شنیدن و به‌کار بستن توصیه‌های شهردار و مدیرعامل تیم هستیم خاطرنشان کرد: اگر سلسله ‌مراتب در یک مجموعه و یا یک تیم رعایت نشود موفقیتی حاصل نخواهد شد و کارها روال منطقی و اصولی خود را طی نخواهد کرد.

*هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با دست خالی شعبده می‌کند
چمنیان به عملکرد هیئت فوتبال این استان نیز اشاره کرد و گفت: من در استان‌های بزرگی همچون خراسان رضوی در سطح اول فوتبال کار کرده و مدیران بسیاری را در راس هرم فوتبال مورد ارزیابی قرار داده‌ام ولی به صراحت می‌گویم اگر هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد و دست‌اندرکاران آن به اندازه یک پنجم بودجه و امکاناتی که سایر هیئت‌ها دارند در اختیار آن‌ها بود، اکنون این استان در همه رده‌ها تیم‌های لیگ برتری داشت همچنانکه اکنون نیز از بسیاری استان‌های برخوردار کشور در زمینه فوتبال پیش‌روتر است که باید گفت این هیئت با دست خالی در این فوتبال سراسر مادی شعبده می‌کند.  
انتهای پیام/ص10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول