اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دماوند در مجلس:

رهنمودهای رهبری دسیسه‏های استکبار را خنثی می‏کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت غیور و آگاه ایران در سایه رهنمودهای مقام عظمای ولایت دسیسه‏های استکبار جهانی را خنثی می‏کنند.

رهنمودهای رهبری دسیسه‏های استکبار را خنثی می‏کند
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، شاهرخ رامین ظهر امروز در جمع مردم رودهن با اشاره به روز مبارزه با استکبار جهانی، 13 آبان را سند راستگویی ایران اسلامی در جهان خواند.
وی اظهار داشت: روز 13 آبان ماه در تاریخ ایران شامل وقایعی تاثیرگذار و تعیین‏کننده است.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تبعید امام راحل به ترکیه در سال 42، شهادت شماری از دانش‏آموزان در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 همگی به منظور مبارزه با استکبار جهانی صورت گرفت.
رامین ادامه داد: ریشه‏کنی استکبار پس از نابودی استبداد که به فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران انقلابی بزرگ‏تر از 22 بهمن بود به کارنامه‏ای درخشان برای جوانان پیرو خط امام تبدیل شد.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علاوه بر این مقایسه رفتار سه دهه گذشته امپریالیسم و رفتار امروز ایران واقعه تاریخی 13 آبان را همچون سند راستگویی این ملت به افکار جامعه جهانی ارائه می‏دهد.
وی از تلاش استکبار برای ضربه‏زنی به انقلاب اسلامی سخن به میان آورد و افزود: استکبار جهانی پس از دریافت لطمات شدید از جانب جمهوری اسلامی برای ضربه‏زنی به این حرکت مردمی تلاشی بی‏وقفه داشته است.
رامین ادامه داد: در حال حاضر جهان سلطه در سه محور انرژی هسته‏ای، معرفی ایران به عنوان ناقض حقوق بشر و حامی تروریسم سعی بر خدشه‏دار کردن حرکت ایران اسلامی دارد.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اما ملت غیور و آگاه ایران همچنان در سایه رهنمودهای مقام عظمای ولایت دسیسه‏های استکبار جهانی را خنثی می‏سازد.
وی ادامه داد: پس از گذر از این مرحله و در سه دهه آینده خبرنگاری در مصاحبه با نماینده مجلس ضمن یادآوری وقایع 13 آبان در زمینه استقرار ایران بر قلل توسعه جهانی و اضمحلال کامل استکبار به گفت‏وگو خواهند پرداخت.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول