اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

عضو شورای تبیین مواضع سازمان بسیج دانشجویی:

استکبار جهانی در حال دست و پا زدن در منجلاب فساد دیکتاتور کاپیتالیستی است

خبرگزاری فارس: عضو شورای تبیین مواضع سازمان بسیج دانشجویی گفت: استکبار جهانی در حال دست و پا زدن در منجلاب فساد دیکتاتور کاپیتالیستی است.

استکبار جهانی در حال دست و پا زدن در منجلاب فساد دیکتاتور کاپیتالیستی است
وحید کوچک‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: احمد شهید که به عنوان گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در ایران معرفی شده است، به عنوان بخشی از پازل جنگ روانی دشمن علیه ایران ایفای نقش می‌کند.
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی لرستان بابیان اینکه وزیر خارجه سابق مالدیو عامل استکبار جهانی به منظور سرپوش نهادن به ناکامی‌های غرب در مقابله با موج فراگیر بیداری اسلامی و انسانی در تمام جغرافیای خاکی کره زمین سعی نموده است، افکار عمومی را از بطن حوادث در غرب منحرف سازد و با انحراف اذهان به سمت گزارشات مضحکانه و همراه با شانتاژ بازی‌های سیاسی و رسانه‌ای از وضعیت حقوق بشر در ایران طوری وانمود کند که آمریکا و کشورهای استعمارگر دیکتاتورمآب مدافع حقوق بشر هستند.
وی با اشاره به اعتراف شیرین عبادی به داشتن ارتباط نزدیک با گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در ایران عنوان داشت: همان‌گونه که بر کسی پوشیده نیست، جیره خواران ارباب استعمارگر همگی سر در یک آبشخور دارند و از مشرب مسیحیت صهیونیست در سیاست خارجه آمریکا تغذیه فکری و عقیدتی می‌شوند و دور از ذهن نخواهد بود که دست همگی در یک پروژه مشترک به منظور تخریب چهره جمهوری اسلامی و تلطیف چهره استعماری و ضد مردمی غرب مشهود باشد.
مسئول بسیج دانشگاه لرستان گفت: شیرین عبادی که مهره‌ای معلوم‌الحال و وابسته به استکبار جهانی است با دادن دستورات و رهنمودهایی به این فرد سعی نموده به او بگوید حالا که به ایران دسترسی ندارد به عراق برود و از منافقان درباره جریان وضع حقوق بشر در ایران اطلاعات کسب نماید.
عضو شورای تبیین مواضع سازمان بسیج دانشجویی کشور همچنین با اشاره به جنبش وال‌استریت و بیداری اسلامی در منطقه گفت: امروز دیگر گفتمان استعماری و دیکتاتوری لیبرال سرمایه‌داری جذابیت و تازگی برای مردم ندارد و آنچه امروز مردم می‌بینند نمایان شدن چهره استعماری و دیکتاتور مآب نظام منحط لیبرال می‌باشد، همان‌گونه که گفتمان کمونیست در بلوک شرق دچار اضمحلال شد.
وی تصریح کرد: گفتمان لیبرال سرمایه‌داری نیز دچار فروپاشی شده است، همان‌گونه که رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: صدای درهم شکستن استخوان‌های لیبرال شنیده‌ می‌شود، به زودی شاهد فروپاشی این نظام استعمارگر خواهیم بود و ان‌شاء‌الله وبه فضل الهی در آینده‌ای نزدیک شاهد شکل‌گیری نظام جهانی اسلام خواهیم بود.
کوچک‌زاده همچنین افزود: موج بیداری اسلامی و انسانی در اقصی نقاط جهان که با بیداری وجدان مردم و حرکت به سمت فطرت‌های الهی شکل گرفته است با تأسی از گفتمان عدالت خواهی، استقلال و آزادگی انقلاب اسلامی شکل گرفته است و لذا اگر بیان می‌شود که تمام نهضت‌های جدید نشأت گرفته از گفتمان امام و انقلاب می‌باشد، امری صحیح و حقیقی می‌باشد که این امر باعث به واهمه افتادن پیکره نظام غرب شده است.
مسئول بسیج دانشگاه لرستان گفت: لذا هم اینک گفتمانی که قابلیت مدیریت نظام جهانی را دارد گفتمان ولایت فقیه است و این گفتمان به عنوان ابر گفتمان جریان ساز در مناسبات بین‌الملل به نقش آفرینی می‌پردازد و غرب نیز تمام سعی خود را نموده است که در برابر قدرت نرم گفتمان ولایت فقیه از روش‌های مختلف از جمله شانتاژ بازی‌های سیاسی، رسانه‌ای و استفاده از عناصر خود فروخته می‌باشد که در برهه‌های زمانی مختلف از آنان استفاده کرده و همیشه نیز با شکست مواجه شده است و در آخرین سکانس این سریال مضحک نیز با استفاده ابزاری از افراد و ملعبه‌هایی هم چون احمد شهید سعی نموده است از قدرت نفوذ معنوی و قدرت نرم ایران بکاهد که قطعا باز هم با شکست مواجه می‌شود.
وی در ادامه نیز با بیان اینکه استکبار جهانی هم اکنون در حال دست و پا زدن در منجلاب فساد دیکتاتوری کاپیتالیستی و سرمایه‌داری صهیونیستی می‌باشد و راه گریزی از آن نیز ندارد، افزود: هرروز با طلوع خورشید بیداری در یک جغرافیای سرزمینی شاهد افول هیمنه و اقتدار پوشالی ابرقدرت جعلی و دیکتاتوری صهیونیستی غربی خواهیم بود و آنچه نیاز به بیان است، این است که نظام سلطه‌گر غرب با دستاویز قرار دادن دموکراسی دروغین خود ملل دیگر را مستعمره خود ساخته بودند اما اینک با بیدار شدن وجدان انسان‌ها در تمام جهان آن‌ها حتی نمی‌توانند ژست آداب دانی و دموکراسی خود را عرضه کنند.
کوچک‌زاده یادآور شد: نقاب از چهره کریه‌المنظر دموکراسی لیبرالی برافتاده و دیگر کسی برای شعارهای پر طمطراق و خالی از معنای آنان ارزشی قائل نبوده و ان‌شاءالله به زودی شاهد شکل‌گیری جهانی نوین بر اساس حکومت عدل الهی و تحت گفتمان ولایت فقیه و ذیل حکومت جهانی اسلامی هستیم.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول