اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مدارس کردستان؛

زنگ نفی سلطه و مبارزه با استکبار جهانی طنین‌انداز شد

خبرگزاری فارس: صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان زنگ نفی سلطه و مبارزه با استکبار جهانی در مدارس کردستان طنین‌انداز شد.

زنگ نفی سلطه و مبارزه با استکبار جهانی طنین‌انداز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در این مراسم که به صورت نمادین در مدرسه راهنمایی دخترانه فردوسی سنندج برگزار شد، سرود آمریکا آمریکا مرگ به نیرنگ تو با هم‌نوایی دانش‌‌آموزان در فضای مدرسه طنین انداز شد.
معاون هماهنگ کننده آموزش و پرورش کردستان در این مراسم به جنایت‌های بی‌شمار استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در جهان اشاره کرد و اظهارداشت: امروز عصر بیداری و آزادیخواهی ملت‌هاست و ملت‌ها در برابر خواسته‌ها و دسیسه‌های آمریکا تسلیم نخواهند شد.
فرهنگ ملک‌محمدی تصریح کرد: استکبار جهانی همواره برای دستیابی به اهداف شوم و خواسته‌های غیر انسانی خود دست به هر نوع توطئه و جنایتی زده است.
وی با تاکید بر اینکه تا پایان عمر جنایت‌های استکبار جهانی راهی باقی نمایده است، تصریح کرد: سقوط دیکتاتورهای وابسته آمریکا همچون قذافی، بن‌علی و مبارک، قیام مردمی جنبش وال‌استریت و عضویت فلسطین در یونسکو همه و همه نشانه پایان عمر جنایت‌های آمریکای جنایت‌کار است.
معاون هماهنگ کننده آموزش و پرورش کردستان با بیان آنکه استکبار جهانی مدعی مدیریت بر جهان است، تصریح کرد: مدیریت بر تمام عرصه‌های جهانی تنها هدف استکبار است که برای نیل به این مهم دست به هر جنایت و توطئه‌ای می‌زند.
ملک‌محمدی مقابله با حق، جنایت علیه بشریت و خودبرتر بینی را از ویژگی‌های استکبار جهانی عنوان کرد و افزود: این سه ویژگی به صورت بارز در دولت‌های استکباری به ویژه آمریکا به صورت بارز مشاهده می‌شود.
وی در ادامه به تلاش‌های آمریکا از زمان پیروزی انقلاب اسلامی برای مقابله با کشور ایران اشاره کرد و  گفت: توطئه‌های دشمنان به سرکردگی آمریکا با پیروزی انقلاب اسلامی علیه ایران آغاز و در هر زمان و موقعیتی در قالب برنامه‌های مختلف خود را نشان داد.
معاون هماهنگ کننده آموزش و پرورش کردستان تحمیل جنگ نابرابر هشت ساله دفاع مقدس به انقلاب نوپای ایران را از جمله توطئه‌های استکبار جهانی علیه ایران عنوان کرد و ادامه داد: در سایه لطف و برکت خداوند متعال، بیداری، بصیرت، ایثار و از خودگذشتگی و ولایت‌مداری ملت ایران همواره موجب ناکامی دشمنان در رسیدن به اهداف شومشان شده است.
ملک‌محمدی با اشاره به پیشرفت‌های قابل توجه جوانان و نوجوانان ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف، علمی، نظامی، دینی، سیاسی، ورزشی و فرهنگی در جهان، تصریح کرد: آنچه امروز بیش از هر چیزی دشمنان انقلاب را خشمگین و جریحه‌دار کرده موفقیت‌های روز افزون جوانان و نوجوانان ایران اسلامی با وجود توطئه‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف است.
وی در ادامه به تاثیر تربیت دینی بر یادگیری دانش‌آموزان اشاره و خاطرنشان کرد: در دنیای امروزی توسعه و ایجاد مدارس به مفهوم امروزی، گسترش سریع فناوری و ارتباطات، صنعتی شدن جوامع و نیازهای متنوع عصر انفجار دانش، دایره تاثیرگذاری عوامل مختلف بر افکار و اندیشه‌های دانش‌آموزان را گسترده‌تر از گذشته کرده است.
وی با بیان اینکه محققان امور دینی در بسیاری از کشورهای جهان با مطالعه بر روی تعدادی از دانش‌آموزان موفق به اثبات رابطه مستقیمی بین تربیت دینی و یادگیری شده‌اند، افزود: آنان با انجام مطالعات علمی به این نتیجه رسیده‌اند که اگر در مدارس در کنار تعلیم درست به تعلیم اخلاق و آموزه‌های دینی نیز پرداخته شود، می‌توان شاهد رشد یادگیری دانش‌آموزان بود.
معاون هماهنگ کننده آموزش و پرورش کردستان تصریح کرد: دین در تمام زمینه‌ها اهداف هوشمندانه را دنبال کرده و با ارائه این گونه آموزش‌هــا دانش‌آموزان را برای زندگی بهتر در آینده آماده و شانس بهتر زیستن را برای انان مهیا می‌کند.
انتهای پیام/م10   
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول