اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهبندان:

مشعل استکبارستیزی در جهان بر افروخته شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه نهبندان با اشاره به بیداری اسلامی ملت‌های منطقه و خروش آنها در برابر ظلم گفت: امروزه مشعل استکبارستیزی در جهان بر افروخته شده و روز به روز شعله‌ورتر می‌شود.

مشعل استکبارستیزی در جهان بر افروخته شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی خزاعی صبح امروز در آیین نواخته شدن زنگ نفی استکبار و مبارزه جهانی با آمریکا در دبستان حضرت زینب(س) نهبندان اظهار داشت: ملت غیور ایران همه‌ساله در مراسمات و برنامه‌ها مختلف انزجار خویش را نسبت به استکبار جهانی نشان می‌دهند.
وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی روز گذشته در راهپیمایی 13 آبان حماسه دیگر را آفریند و با حضور پرشور و با بصیرت خویش فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را سر دادند و در واقع اعلام برائت خویش را از نظام سلطه در جهان اعلام کردند.
امام جمعه نهبندان با بیان اینکه استکبار جهانی این روزها در اوضاع نابسامان و در پریشان حالی به سر می‌برد، تصریح کرد: از طرفی بیداری اسلامی منطقه و قیام وال‌ استریت بر اوضاع نابسامان نظام سلطه سایه افکنده و هیچ راه برون رفتی ندارد و این حرکت‌ها به زودی آمریکا و ایادی آن را به زباله‌دان تاریخ می‌سپارد.
خزاعی افزود: امروزه آمریکا برای رهایی از این سردرگمی و پریشان حالی دچار ترس، دورویی و تناقض گویی شده است و ایران را متهم به تروریست می‌کند و از طرفی فرمان ترور سران و فرماندهان سپاه قدس ایران را صادر می‌کند که این حرکات متناقض نشان از بیماری روحی و روانی عمیق استکبار جهانی دارد.
وی با اشاره به اینکه امروزه انقلاب اسلامی و برنامه‌ها و مراسمات ضد استکباری ایران اسلامی به الگوی عملی ملت‌های مظلوم جهان برای مقابله با آمریکا تبدیل شده است، گفت: سقوط دیکتاتورهای دست نشانده استکبار و پیروزی مسلمانان بر کفر دلیلی و نمادی بارز بر سقوط پیشاپیش آمریکای جنایتکار است.
امام جمعه نهبندان ادامه داد: ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی از دیرباز استکبار ستیزی را طبق فرامین الهی و فرمایش امام(ره) و مقام معظم رهبری سرلوحه کار خویش قرار داده و تا آخرین نفس بر این راه ثابت قدم باقی می‌ماند تا این نظام سلطه و غده سرطانی منطقه از روی زمین محو شوند.
خزاعی یادآور شد: امروزه بیداری اسلامی ملت‌های منطقه و جهان و خروش آنها  در برابر ظلم و بی‌عدالتی نشانگر آن است که مشعل استکبارستیزی در دنیا بر افروخته شده و روز به روز شعله‌ورتر می‌شود.
در ادامه این مراسم زنگ نفی استکبار و مبارزه جهانی با آمریکا همراه با شعار مرگ بر آمریکای دانش‌آموزان نواخته شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول