اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چناران:

فرهنگ انقلاب به روحیه استکبارستیزی تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه چناران گفت: به برکت انقلاب فرهنگ عمومی ما به فرهنگ انقلاب اسلامی با روحیه استکبارستیزی تبدیل شده است.

فرهنگ انقلاب به روحیه استکبارستیزی تبدیل شده است
حجت‌الاسلام مظفر تاجی در‌ گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: فرهنگ را مهمترین عنصر موجودیت هر جامعه است و فرهنگ هر جامعه هویت و اساس آن جامعه است.
امام جمعه چناران تاکید کرد: چنان ‌که استقلال آن جامعه بستگی به استقلال فرهنگی و تعالی و پیشرفت آن جامعه نیز در سایه تعالی و پیشرفت فرهنگی است.
وی افزود: فرهنگ عمومی جامعه ما فرهنگ دینی است که منبعث از ایدئولوژی اسلامی و اعتقادات دینی مردم است.
امام جمعه چناران افزود: به برکت انقلاب اسلامی، فرهنگ عمومی ما به فرهنگ انقلاب اسلامی تبدیل شده که روحیه استکبارستیزی و کوتاه نیامدن در مقابل فشار زیاده خواهان از ویژگی‌های آن است.
وی همچنین انحراف فرهنگی را سبب سقوط جامعه دانست و با اشاره به حرکات ضد فرهنگی چند ورزشکار خواستار برخورد مسئولان ورزشی و قوه قضائیه با چنین کارهای ضدفرهنگی شد.
امام جمعه چناران در ادامه شکسته شدن هیبت پوشالی آمریکا را یکی از مهم‌ترین پیامدهای تسخیر لانه جاسوسی آمریکا دانست و گفت: امروز آمریکا بعد از 32 سال هم‌چنان بر خوی استکباری خود اصرار دارد که اتهام تروریستی به ایران و سپاه پاسداران در هفته‌های اخیر در همین راستاست.
تاجی افزود: این جای تاسف است که مجلس آمریکا، ترور مسئولان نظام مخصوصا فرمانده سپاه قدس را در دستور کار قرار می‌دهد.
امام جمعه چناران گفت: دولت آمریکا نجس‌العین است که تنها راه پاک شدن آن استحاله است و اگر دولت آمریکا استحاله شد و از تمام زشتی‌های خود دست برداشت و از ملت بزرگ ایران و مردم جهان عذرخواهی کرد، آنگاه می‌شود مذاکره با آمریکا در دستور کار مسئولان نظام قرار گیرد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول